Чинники цінової політики підприємства в системі маркетингового планування (на прикладі ринку біопаливних ресурсів)
eNUFTIR
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Чинники цінової політики підприємства в системі маркетингового планування (на прикладі ринку біопаливних ресурсів)
Фактори ценовой политики предприятия в системе маркетингового планирования (на примере рынка биотопливных ресурсов) Factors of price policy at enterprice are in system of marketing planning (for example from market of pillet resources) |
|
Creator |
Соломянюк, Н. М.
Соломянюк, Н. Н. Solomyanuk, N. |
|
Subject |
цінова політика
price policy ценовая политика ціна цена price біопаливні ресурси биотопливные ресурсы pillet |
|
Description |
Розглянуто чинники цінової політики на ринку біопаливних ресурсів, які обумовлюють визначення можливих цільових сегментів для реалізації продукції, розробку відповідної стратегії та спеціального інструментарію її досягнення при розробці маркетингового плану. Рассмотрены факторы ценовой политики на рынке биотопливных ресурсов, которые обусловливают определение возможных целевых сегментов для реализации продукции, разработку соответствующей стратегии и специального инструментария ее достижения при разработке маркетингового плана. The factors of price policy are considered at the market of pillets resources that stipulate determination to possible having a special purpose segments from realization of products, development of corresponding strategy and special tool from her achievement at development of marketing plan. |
|
Date |
2013-09-12T09:49:14Z
2013-09-12T09:49:14Z 2012 |
|
Type |
Other
|
|
Identifier |
Соломянюк, Н. М. Чинники цінової політики підприємства в системі маркетингового планування (на прикладі ринку біопаливних ресурсів) / Н. М. Соломянюк : Materialy Miedzynarodowej Naukowi-Praktycznej Konferencji «Problematyczne aspekty I rozwiazania we wspolczesnej nauce». - Krakow, 2012. - P. 65-70.
http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/9626 |
|
Language |
other
|
|