Запис Детальніше

Чинники цінової політики підприємства в системі маркетингового планування (на прикладі ринку біопаливних ресурсів)

eNUFTIR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Чинники цінової політики підприємства в системі маркетингового планування (на прикладі ринку біопаливних ресурсів)
Фактори ценовой политики предприятия в системе маркетингового планирования (на примере рынка биотопливных ресурсов)
Factors of price policy at enterprice are in system of marketing planning (for example from market of pillet resources)
 
Creator Соломянюк, Н. М.
Соломянюк, Н. Н.
Solomyanuk, N.
 
Subject цінова політика
price policy
ценовая политика
ціна
цена
price
біопаливні ресурси
биотопливные ресурсы
pillet
 
Description Розглянуто чинники цінової політики на ринку біопаливних ресурсів, які обумовлюють визначення можливих цільових сегментів для реалізації продукції, розробку відповідної стратегії та спеціального інструментарію її досягнення при розробці маркетингового плану.
Рассмотрены факторы ценовой политики на рынке биотопливных ресурсов, которые обусловливают определение возможных целевых сегментов для реализации продукции, разработку соответствующей стратегии и специального инструментария ее достижения при разработке маркетингового плана.
The factors of price policy are considered at the market of pillets resources that stipulate determination to possible having a special purpose segments from realization of products, development of corresponding strategy and special tool from her achievement at development of marketing plan.
 
Date 2013-09-12T09:49:14Z
2013-09-12T09:49:14Z
2012
 
Type Other
 
Identifier Соломянюк, Н. М. Чинники цінової політики підприємства в системі маркетингового планування (на прикладі ринку біопаливних ресурсів) / Н. М. Соломянюк : Materialy Miedzynarodowej Naukowi-Praktycznej Konferencji «Problematyczne aspekty I rozwiazania we wspolczesnej nauce». - Krakow, 2012. - P. 65-70.
http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/9626
 
Language other