Запис Детальніше

Оцінка прибутковості сегментів підприємства при розробці плану маркетингу (на прикладі ПрАТ «Славутський хлібозавод»)

eNUFTIR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Оцінка прибутковості сегментів підприємства при розробці плану маркетингу (на прикладі ПрАТ «Славутський хлібозавод»)
Оценка прибыльности сегментов предприятия при разработке плана маркетинга (на примере ПрАО «Славутский хлебозавод»)
Estimation theprofitability of segments in development marketing plan (for example "Slavutskij bread-baking")
 
Creator Соломянюк, Н. М.
Соломянюк, Н. Н.
Solomyanuk, N.
 
Subject сегментування
сегментирование
sagmantetion
план маркетингу
план маркетинга
marketing plan
прибутковість
прибыльность
profitability
 
Description Традиційні інструменти маркетингу як цільової функції та філософії бізнесу на різних етапах економічного розвитку суспільства розширюються та змінюються, доступність за вартісними, часовими та ресурсними параметрами стрімко зростає за рахунок інтеграції інструментів маркетингу, зумовлюючи більш ефективне досягнення цілей бізнесу.
Традиционные инструменты маркетинга как целевой функции и философии бизнеса на разных этапах экономического развития общества расширяются и изменяются, доступность за стоимостными, часовыми и ресурсными параметрами стремительно растет за счет интеграции инструментов маркетинга, предопределяя более эффективное достижение целей бизнеса.
Traditional instruments of marketing as an objective function and business philosophy on the different stages in economic development of society broaden and change, availability after a cost, headily grows sentinels and resource parameters due to integration to marketing instruments, predetermining more effective achievement of business aims.
 
Date 2013-09-12T09:52:17Z
2013-09-12T09:52:17Z
2012
 
Type Book chapter
 
Identifier Соломянюк, Н. М. Оцінка прибутковості сегментів підприємства при розробці плану маркетингу (на прикладі ПрАТ «Славутський хлібозавод») / Н. М. Соломянюк // Економіка Украни: фінансово-економічні проблеми інноваційного розвитку : кол. моногр. / Під ред.. В. Ф. Беседін, А. С. Музиченко. – К.: НДЕІ, 2012. – С. 462-470 с.
http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/9627
 
Language other