Оцінка прибутковості сегментів підприємства при розробці плану маркетингу (на прикладі ПрАТ «Славутський хлібозавод»)
eNUFTIR
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Оцінка прибутковості сегментів підприємства при розробці плану маркетингу (на прикладі ПрАТ «Славутський хлібозавод»)
Оценка прибыльности сегментов предприятия при разработке плана маркетинга (на примере ПрАО «Славутский хлебозавод») Estimation theprofitability of segments in development marketing plan (for example "Slavutskij bread-baking") |
|
Creator |
Соломянюк, Н. М.
Соломянюк, Н. Н. Solomyanuk, N. |
|
Subject |
сегментування
сегментирование sagmantetion план маркетингу план маркетинга marketing plan прибутковість прибыльность profitability |
|
Description |
Традиційні інструменти маркетингу як цільової функції та філософії бізнесу на різних етапах економічного розвитку суспільства розширюються та змінюються, доступність за вартісними, часовими та ресурсними параметрами стрімко зростає за рахунок інтеграції інструментів маркетингу, зумовлюючи більш ефективне досягнення цілей бізнесу. Традиционные инструменты маркетинга как целевой функции и философии бизнеса на разных этапах экономического развития общества расширяются и изменяются, доступность за стоимостными, часовыми и ресурсными параметрами стремительно растет за счет интеграции инструментов маркетинга, предопределяя более эффективное достижение целей бизнеса. Traditional instruments of marketing as an objective function and business philosophy on the different stages in economic development of society broaden and change, availability after a cost, headily grows sentinels and resource parameters due to integration to marketing instruments, predetermining more effective achievement of business aims. |
|
Date |
2013-09-12T09:52:17Z
2013-09-12T09:52:17Z 2012 |
|
Type |
Book chapter
|
|
Identifier |
Соломянюк, Н. М. Оцінка прибутковості сегментів підприємства при розробці плану маркетингу (на прикладі ПрАТ «Славутський хлібозавод») / Н. М. Соломянюк // Економіка Украни: фінансово-економічні проблеми інноваційного розвитку : кол. моногр. / Під ред.. В. Ф. Беседін, А. С. Музиченко. – К.: НДЕІ, 2012. – С. 462-470 с.
http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/9627 |
|
Language |
other
|
|