Запис Детальніше

ТЕОРЕТИЧНІ ПІДХОДИ ДО ВИЗНАЧЕННЯ СТАНУ ХУДОЖНЬО – ЕСТЕТИЧНОЇ ВИХОВАНОСТІ УЧНІВ (НА МАТЕРІАЛІ УРОКІВ «ЗАРУБІЖНОЇ ХУДОЖНЬОЇ КУЛЬТУРИ», 11 КЛАС)

Electronic Volodymyr Dahl East Ukrainian National University Institutional Repository

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title ТЕОРЕТИЧНІ ПІДХОДИ ДО ВИЗНАЧЕННЯ СТАНУ ХУДОЖНЬО – ЕСТЕТИЧНОЇ ВИХОВАНОСТІ УЧНІВ (НА МАТЕРІАЛІ УРОКІВ «ЗАРУБІЖНОЇ ХУДОЖНЬОЇ КУЛЬТУРИ», 11 КЛАС)
 
Creator Мінасян, Н. Г.
 
Subject 371.036
 
Description У статті розкриті теоретичні підходи визначення стану художньо –
естетичної вихованості старшокласників (на матеріалі зарубіжної
художньої культури). Обґрунтовано обрання ступеневого принципу
даного процесу в основу якого покладено типологічний підхід в визначенні
ступенів художньо-естетичної вихованості старшокласників, який
уможливлює диференціацію результатів виконання запропонованих
завдань (тестів, анкет, творчих завдань, контрольних робіт тощо) за їх
якісними змістовними характеристиками.
 
Publisher СНУ ім. В. Даля
 
Date 2013-09-12T06:16:17Z
2013-09-12T06:16:17Z
2009
 
Type Article
 
Identifier Мінасян Н. Г. ТЕОРЕТИЧНІ ПІДХОДИ ДО ВИЗНАЧЕННЯ СТАНУ ХУДОЖНЬО – ЕСТЕТИЧНОЇ ВИХОВАНОСТІ УЧНІВ (НА МАТЕРІАЛІ УРОКІВ «ЗАРУБІЖНОЇ ХУДОЖНЬОЇ КУЛЬТУРИ», 11 КЛАС) [Електронний ресурс] / Н. Г. Мінасян // Духовність особистості: методологія, теорія і практика : зб. наук. праць. – Луганськ, 2009.- Вип. 6 (35).
http://dspace.snu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2648
 
Language uk