ТЕОРЕТИЧНІ ПІДХОДИ ДО ВИЗНАЧЕННЯ СТАНУ ХУДОЖНЬО – ЕСТЕТИЧНОЇ ВИХОВАНОСТІ УЧНІВ (НА МАТЕРІАЛІ УРОКІВ «ЗАРУБІЖНОЇ ХУДОЖНЬОЇ КУЛЬТУРИ», 11 КЛАС)
Electronic Volodymyr Dahl East Ukrainian National University Institutional Repository
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
ТЕОРЕТИЧНІ ПІДХОДИ ДО ВИЗНАЧЕННЯ СТАНУ ХУДОЖНЬО – ЕСТЕТИЧНОЇ ВИХОВАНОСТІ УЧНІВ (НА МАТЕРІАЛІ УРОКІВ «ЗАРУБІЖНОЇ ХУДОЖНЬОЇ КУЛЬТУРИ», 11 КЛАС)
|
|
Creator |
Мінасян, Н. Г.
|
|
Subject |
371.036
|
|
Description |
У статті розкриті теоретичні підходи визначення стану художньо – естетичної вихованості старшокласників (на матеріалі зарубіжної художньої культури). Обґрунтовано обрання ступеневого принципу даного процесу в основу якого покладено типологічний підхід в визначенні ступенів художньо-естетичної вихованості старшокласників, який уможливлює диференціацію результатів виконання запропонованих завдань (тестів, анкет, творчих завдань, контрольних робіт тощо) за їх якісними змістовними характеристиками. |
|
Publisher |
СНУ ім. В. Даля
|
|
Date |
2013-09-12T06:16:17Z
2013-09-12T06:16:17Z 2009 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Мінасян Н. Г. ТЕОРЕТИЧНІ ПІДХОДИ ДО ВИЗНАЧЕННЯ СТАНУ ХУДОЖНЬО – ЕСТЕТИЧНОЇ ВИХОВАНОСТІ УЧНІВ (НА МАТЕРІАЛІ УРОКІВ «ЗАРУБІЖНОЇ ХУДОЖНЬОЇ КУЛЬТУРИ», 11 КЛАС) [Електронний ресурс] / Н. Г. Мінасян // Духовність особистості: методологія, теорія і практика : зб. наук. праць. – Луганськ, 2009.- Вип. 6 (35).
http://dspace.snu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2648 |
|
Language |
uk
|
|