ПОЗИЦІОНУВАННЯ ПРОМИСЛОВИХ ПІДПРИЄМСТВ НА ВНУТРІШНІХ РИНКАХ
Electronic Volodymyr Dahl East Ukrainian National University Institutional Repository
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
ПОЗИЦІОНУВАННЯ ПРОМИСЛОВИХ ПІДПРИЄМСТВ НА ВНУТРІШНІХ РИНКАХ
|
|
Creator |
Карпенко, М. М.
|
|
Subject |
попит
позиціонування промислове підприємство внутрішній ринок 658.012 |
|
Description |
В сучасних умовах ведення бізнесу позиціонуваня підприємства є одним з найбільш важливих чинників створення та підвищення попиту. Досліджено сутність поняття «позиціонування» та розроблені рекомендації щодо ефективного позиціонування промислового підприємства. |
|
Publisher |
СНУ ім. В. Даля
|
|
Date |
2013-09-12T09:07:03Z
2013-09-12T09:07:03Z 2012 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Карпенко М. М. ПОЗИЦІОНУВАННЯ ПРОМИСЛОВИХ ПІДПРИЄМСТВ НА ВНУТРІШНІХ РИНКАХ [Електронний ресурс] / М. М. Карпенко // Вісник Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля : наук. журнал. – Луганськ, 2012. – № 15 (186), ч. 1.
http://dspace.snu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2651 |
|
Language |
uk
|
|