Запис Детальніше

ПОЗИЦІОНУВАННЯ ПРОМИСЛОВИХ ПІДПРИЄМСТВ НА ВНУТРІШНІХ РИНКАХ

Electronic Volodymyr Dahl East Ukrainian National University Institutional Repository

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title ПОЗИЦІОНУВАННЯ ПРОМИСЛОВИХ ПІДПРИЄМСТВ НА ВНУТРІШНІХ РИНКАХ
 
Creator Карпенко, М. М.
 
Subject попит
позиціонування
промислове підприємство
внутрішній ринок
658.012
 
Description В сучасних умовах ведення бізнесу позиціонуваня підприємства є одним з найбільш важливих
чинників створення та підвищення попиту. Досліджено сутність поняття «позиціонування» та
розроблені рекомендації щодо ефективного позиціонування промислового підприємства.
 
Publisher СНУ ім. В. Даля
 
Date 2013-09-12T09:07:03Z
2013-09-12T09:07:03Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Карпенко М. М. ПОЗИЦІОНУВАННЯ ПРОМИСЛОВИХ ПІДПРИЄМСТВ НА ВНУТРІШНІХ РИНКАХ [Електронний ресурс] / М. М. Карпенко // Вісник Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля : наук. журнал. – Луганськ, 2012. – № 15 (186), ч. 1.
http://dspace.snu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2651
 
Language uk