Запис Детальніше

Критеріальний вибір системи комп'ютерно орієнтованого тестування навчальних досягнень

DSpace at TNPU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Критеріальний вибір системи комп'ютерно орієнтованого тестування навчальних досягнень
Criterial choice of the system for computer-based testing of learning achievements
Критериальный выбор системы компьютерно ориентированного тестирования учебных достижений
 
Creator Білоусова, Людмила Іванівна
Bilousova, Liudmyla Ivanivna
Колгатін, Олександр Геннадійович
Kolgatin, Olexandr Hennadiyovich
 
Description Показано, що при побудові системи вимог до інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) педагогічного тестування важливо враховувати провідну дидактичну функцію відповідного етапу навчального процесу. Визначено основні специфічні вимоги до автоматизованих систем педагогічного тестування згідно з авторською класифікацією дидактичних завдань. Обґрунтовано систему критеріїв для визначення спеціалізації автоматизованої системи педагогічного тестування для педагогічної діагностики, що спрямована на докладний аналіз навчальних досягнень того, хто навчається, з метою педагогічного прогнозування і допомоги йому у виборі доцільного варіанта реалізації технології навчання.
It is shown an importance of consideration the leading didactical functions on definite learning process
stage for constructing the system requirements for the ICT of pedagogical testing. Basic specific requirements
for automated pedagogical testing systems are selected in accordance with the author's classification of teaching
tasks. It is grounded the system of criteria to determine the specialization of an automated pedagogical testing
system for pedagogical diagnostics which is aimed at a detailed analysis of academic achievement in order to
predict and assist in choosing the expedient embodiment of the learning technologies realisation.
Показано, что при построении системы требований к информационно-коммуникационным
технологиям (ИКТ) педагогического тестирования важно учитывать ведущую дидактическую
функцию данного этапа учебного процесса. Выделено основные специфические требования к
автоматизированным системам педагогического тестирования в соответствии с авторской
классификацией дидактических задач. Обоснована система критериев для определения специализации
автоматизированной системы педагогического тестирования для педагогической диагностики,
которая направлена на подробный анализ учебных достижений с целью педагогического
прогнозирования и помощи в выборе целесообразного варианта реализации технологии обучения.
 
Publisher Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
 
Date 2013-09-13T10:06:45Z
2013-09-13T10:06:45Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Білоусова, Л. І. Критеріальний вибір системи комп'ютерно орієнтованого тестування навчальних досягнень [Текст] = Criterial choice of the system for computer-based testing of learning achievements / Л. І. Білоусова, О. Г. Колгатін // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка / гол. ред. Г. Терещук ; редкол.: Л. Вознюк, В. Кравець, Л. Морська [та ін.]. – Тернопіль : ТНПУ, 2012. – № 5. – С. 53–57. – Текст англ. мовою. – Бібліогр. в кінці ст.
http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/3309
 
Language en
 
Rights © Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка