Запис Детальніше

Технологія підготовки учнів 8–9 класів до вибору майбутньої професії типу "людина–художній образ": результати експерименту

DSpace at TNPU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Технологія підготовки учнів 8–9 класів до вибору майбутньої професії типу "людина–художній образ": результати експерименту
Technology of the 8th-9th graders’ training for careerchoice of the «man – art image» type: the experiment’s results
Технология подготовки учащихся 8–9 классов к выборубудущей профессии типа «человек – художественныйобраз»: результаты
 
Creator Іваньо, Юрій Юрійович
Ivanio, Yurij Yurj
 
Description Охарактеризовано авторську технологію підготовки учнів 8–9 класів до вибору професій типу "людина–художній образ", яка передбачає створення адекватного організаційно-педагогічного середовища на основі факультативного курсу профорієнтаційного спрямування та комплексу виховних позаурочних заходів. Виявлено вплив експериментальних факторів на кожний із чотирьох структурних компонентів готовності учнів до вибору професії: мотиваційно-ціннісний, когнітивний, практичний, самооцінювальний.
There has been characterized the author’s technology of the 8th–9th graders’ training for career choiceof the «man – art image» type that provides for the creation of an adequate organizational and pedagogicalenvironment based on a career-oriented elective course and a complex of educational extracurricular activities.There has been revealed the influence of experimental factors on each of the five structural components of thepupils’ career choice readiness: motivational and evaluative, cognitive, practical, self-evaluative
Охарактеризовано авторскую технологию подготовки учащихся 8–9 классов к выбору профессийтипа «человек – художественный образ», которая предусматривает создание адекватнойорганизационно-педагогической среды на основе факультативного курса профориентационногонаправления и комплекса воспитательных внеурочных мероприятий. Выявлено влияниеэкспериментальных факторов на каждый из четырех структурных компонентов готовности учащихсяк выбору профессии: мотивационно-ценностный, когнитивный, практический, самооценочный.
 
Publisher Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
 
Date 2013-09-13T10:09:16Z
2013-09-13T10:09:16Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Іваньо, Ю. Ю. Технологія підготовки учнів 8–9 класів до вибору майбутньої професії типу "людина–художній образ": результати експерименту [Текст] = Technology of the 8th-9th graders' training for career choice of the "man - art image" type: the experiment's results / Ю. Ю. Іваньо // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка / гол. ред. Г. Терещук ; редкол.: Л. Вознюк, В. Кравець, Л. Морська [та ін.]. – Тернопіль : ТНПУ, 2012. – № 5. – С. 20–26. – Текст англ. мовою. – Бібліогр. в кінці ст.
http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/3314
 
Language en
 
Rights © Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка