Запис Детальніше

Розробка критеріїв оцінювання стратегічної компетенції студентів в англомовному говорінні

DSpace at TNPU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Розробка критеріїв оцінювання стратегічної компетенції студентів в англомовному говорінні
Разработка критериев оценивания у студентовстратегической компетенции в говорении на английскомязыке
Developing criteria for evaluation of students` strategiccompetence in speaking english
 
Creator Терещук, Діана Григорівна
Tereshchuk, Diana Grygorivna
 
Description Визначено проблему оцінювання стратегічної компетенції студентів в англомовному говорінні. Розглянуто компоненти стратегічної компетенції студентів, чинники, що впливають на стратегічну поведінку мовця. Проаналізовано критеріальні шкали, які широко використовуються для оцінювання мовленнєвої компетенції в говорінні у співвідношенні з її стратегічним аспектом. Обґрунтовано визначальні особливості оцінювання стратегічного говоріння. Запропоновано когнітивний, комунікативний, цільовий і навчально-компенсаторний критерії оцінювання стратегічної компетенції з відповідними їм показниками.
Author examines the constituents of students’ strategic competencе, a range of factors that make impacton speaker`s strategic behavior, analyzes criteria scales used in widely-recognized examinations to testcommunicative speaking competency in relation with its strategic aspect. Distinctive peculiarities of strategicspeaking measurement being outlined, cognitive, communicative, goal-seeking and educational-compensatorycriteria with corresponding indicators are suggested.
Определена проблема оценивания стратегической компетенции студентов в англоязычномговорении. Рассмотрены компоненты стратегической компетенции студентов, ряд факторов,которые влияют на стратегическое поведение говорящего. Проанализированы шкалы, которые широкоиспользуются для оценивания речевой компетенции в говорении в соответствии с её стратегическимаспектом. Указаны ключевые особенности оценивания стратегического говорения. Предложеныкогнитивный, коммуникативный, целесообразный и учебно-компенсаторный критерии оцениваниястратегической компетенции с соответствующими им показателями.
 
Publisher Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
 
Date 2013-09-13T10:15:17Z
2013-09-13T10:15:17Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Терещук, Д. Г. Розробка критеріїв оцінювання стратегічної компетенції студентів в англомовному говорінні [Текст] = Developing criteria for evaluation of students` strategic competence in speaking english : [лінгводидактика] / Д. Г. Терещук // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка / гол. ред. Г. Терещук ; редкол.: Л. Вознюк, В. Кравець, Л. Морська [та ін.]. – Тернопіль : ТНПУ, 2012. – № 5. – С. 69–73. – Текст англ. мовою. – Бібліогр. в кінці ст.
http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/3326
 
Language en
 
Rights © Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка