Запис Детальніше

Місце клінічного аудиту в системі управління якістю медичної допомоги

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Місце клінічного аудиту в системі управління якістю медичної допомоги
 
Creator Сміянов, Владислав Анатолійович
Смиянов, Владислав Анатольевич
Smiianov, Vladyslav Anatoliiovych
Степаненко, А.В.
 
Subject концепція управління якістю медичної допомоги
клінічний аудит
стандартизація
клінічні настанови
уніфікований клінічний протокол
локальний протокол медичної допомоги
індикатори якості медичної допомоги
концепция управления качеством медицинской помощи
клинический аудит
стандартизация
клинические рекомендации
унифицированный клинический протокол
локальный протокол медицинской помощи
индикаторы качества медицинской помощи
the Conceptionof healthcare quality management
clinical audit
standardization
clinical guidelines
unified clinical protocol of medical care
local clinicalprotocolof medical care
indicesof health care quality
 
Description Метою інноваційних перетворень у системі охорони здоров’я можна вважати передусім
створення ефективних механізмів підвищення якості медичної допомоги шляхом системної перебу-дови медичної галузі та формування інформаційно-методологічної доктрини розвитку якості охорони
здоров’я. Концепція управління якістю медичної допомоги населенню в Україні на період до 2010 р.
визначила основні напрями та способи вирішення проблеми. Проте два роки, протягом яких відбува-лась реалізація визначених кроків, занадто короткий період для вирішення проблем якості медичної
допомоги в Україні, тим більше, що за своєю природою цей процес є безперервним. У теперішній час
затверджена Концепція управління якістю медичної допомоги в галузі охорони здоров’я України на
період до 2020 р. Метою якої є визначення основних підходів та механізмів до створення і функціо-нування державної системи управління якістю медичної допомоги населенню, спрямованої на задо-волення обґрунтованих потреб та очікувань споживачів медичної допомоги.
Задачей инновационных преобразований в системе здравоохранения можно считать преж-де всего создание эффективных механизмов усовершенствования качества медицинской помощи пу-тем системной перестройки отрасли здравоохранения и формирования информационно-методологической доктрины развития качества здравоохранения. Концепция управления качеством
медицинской помощи населению Украины на период до 2010 г. определяла основные направления и
способы решения проблемы. Однако,два года, в течении которых осуществлялась реализация наме-ченных действий, очень незначительный период для решения проблем качества медицинской помо-щи в Украине, тем более, что по своей природе это беспрерывный процесс. В настоящее время утвер-ждена Концепция управления качеством медицинской помощи в области организации здравоохра-нения Украины на период до 2020 г. Целью Концепции является определениеосновных подходов и
механизмов для создания и функционирования государственной системы управления качеством ме-дицинской помощи населению, направленной на удовлетворение обоснованных потребностей и ожи-даний потребителей медицинской помощи.
The establishment of effective mechanisms of state regulation of health care quality by sys-temic restructuring of the medical branchand forming aninformative methodological doctrine of the qual-ity development the health care,primarily can be considered,thepurpose of innovative changes in the
health care system. Conception of medical care quality management for population of Ukraine until 2010
determined the main guidance and quality management solutions. Nevertheless, two years, during which
the measures were carried out, is very small period for all solutions of medical care quality in Ukr aine,
the more so, this, by nature, is continuous process. Currently there is approved the Conceptionof health-care quality management in public health of Ukraine until 2020. The goal of the Conception is identifying
key approaches and mechanisms for establishing and functioning of the state system of quality health
care management, directed on satisfactionthe reasonable needs and expectations of patients, consumers
of medical care.
 
Publisher Львівський національний медичний університет імені Данила Галицького
 
Date 2013-09-16T08:23:08Z
2013-09-16T08:23:08Z
2011
 
Type Article
 
Identifier Степаненко, А.В. Місце клінічного аудиту в системі управління якістю медичної допомоги [Текст] / А.В. Степаненко, В.А. Сміянов // Клінічна фармація, фармакотерапія та медична стандартизація. - 2011. - № 1-2. - С. 97-104.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32000
 
Language uk