Місце клінічного аудиту в системі управління якістю медичної допомоги
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Місце клінічного аудиту в системі управління якістю медичної допомоги
|
|
Creator |
Сміянов, Владислав Анатолійович
Смиянов, Владислав Анатольевич Smiianov, Vladyslav Anatoliiovych Степаненко, А.В. |
|
Subject |
концепція управління якістю медичної допомоги
клінічний аудит стандартизація клінічні настанови уніфікований клінічний протокол локальний протокол медичної допомоги індикатори якості медичної допомоги концепция управления качеством медицинской помощи клинический аудит стандартизация клинические рекомендации унифицированный клинический протокол локальный протокол медицинской помощи индикаторы качества медицинской помощи the Conceptionof healthcare quality management clinical audit standardization clinical guidelines unified clinical protocol of medical care local clinicalprotocolof medical care indicesof health care quality |
|
Description |
Метою інноваційних перетворень у системі охорони здоров’я можна вважати передусім створення ефективних механізмів підвищення якості медичної допомоги шляхом системної перебу-дови медичної галузі та формування інформаційно-методологічної доктрини розвитку якості охорони здоров’я. Концепція управління якістю медичної допомоги населенню в Україні на період до 2010 р. визначила основні напрями та способи вирішення проблеми. Проте два роки, протягом яких відбува-лась реалізація визначених кроків, занадто короткий період для вирішення проблем якості медичної допомоги в Україні, тим більше, що за своєю природою цей процес є безперервним. У теперішній час затверджена Концепція управління якістю медичної допомоги в галузі охорони здоров’я України на період до 2020 р. Метою якої є визначення основних підходів та механізмів до створення і функціо-нування державної системи управління якістю медичної допомоги населенню, спрямованої на задо-волення обґрунтованих потреб та очікувань споживачів медичної допомоги. Задачей инновационных преобразований в системе здравоохранения можно считать преж-де всего создание эффективных механизмов усовершенствования качества медицинской помощи пу-тем системной перестройки отрасли здравоохранения и формирования информационно-методологической доктрины развития качества здравоохранения. Концепция управления качеством медицинской помощи населению Украины на период до 2010 г. определяла основные направления и способы решения проблемы. Однако,два года, в течении которых осуществлялась реализация наме-ченных действий, очень незначительный период для решения проблем качества медицинской помо-щи в Украине, тем более, что по своей природе это беспрерывный процесс. В настоящее время утвер-ждена Концепция управления качеством медицинской помощи в области организации здравоохра-нения Украины на период до 2020 г. Целью Концепции является определениеосновных подходов и механизмов для создания и функционирования государственной системы управления качеством ме-дицинской помощи населению, направленной на удовлетворение обоснованных потребностей и ожи-даний потребителей медицинской помощи. The establishment of effective mechanisms of state regulation of health care quality by sys-temic restructuring of the medical branchand forming aninformative methodological doctrine of the qual-ity development the health care,primarily can be considered,thepurpose of innovative changes in the health care system. Conception of medical care quality management for population of Ukraine until 2010 determined the main guidance and quality management solutions. Nevertheless, two years, during which the measures were carried out, is very small period for all solutions of medical care quality in Ukr aine, the more so, this, by nature, is continuous process. Currently there is approved the Conceptionof health-care quality management in public health of Ukraine until 2020. The goal of the Conception is identifying key approaches and mechanisms for establishing and functioning of the state system of quality health care management, directed on satisfactionthe reasonable needs and expectations of patients, consumers of medical care. |
|
Publisher |
Львівський національний медичний університет імені Данила Галицького
|
|
Date |
2013-09-16T08:23:08Z
2013-09-16T08:23:08Z 2011 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Степаненко, А.В. Місце клінічного аудиту в системі управління якістю медичної допомоги [Текст] / А.В. Степаненко, В.А. Сміянов // Клінічна фармація, фармакотерапія та медична стандартизація. - 2011. - № 1-2. - С. 97-104.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32000 |
|
Language |
uk
|
|