Теоретичні основи планування в маркетингу
eNUFTIR
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Теоретичні основи планування в маркетингу
Теоретические основы планирования в маркетинге Theoretical bases of planning are in marketing |
|
Creator |
Соломянюк, Н. М.
Solomyanuk, N. Соломянюк, Н. Н. |
|
Subject |
планування в маркетингу
планирование в маркетинге marketing planning маркетинговий план маркетинговый план marketing plan |
|
Description |
Планування в сучасних умовах господарювання - це процес, за якого збігаються інтелектуальні, інтуїтивні та раціоналістичні прийоми, що дозволяють поєднати формальний та неформальний аспекти управління, аби забезпечити впорядкованість заходів щодо реалізації стратегій для досягнення поставлених цілей. Планирование в современных условиях ведения хозяйства - это процесс, когда сбегаются интеллектуальные, интуитивные и рационалистические приемы, которые позволяют соединить формальный и неформальный аспекты управления для обеспечения упорядоченности мероприятий относительно реализации стратегий для достижения поставленных целей. Planning in the modern terms of menage is a process, when intellectual, intuitional and rationalistic receptions that allow to connect formal and informal aspects management for providing to efficiency measures in relation to realization strategies for the achievement of the put aims gather. |
|
Date |
2013-09-16T06:36:14Z
2013-09-16T06:36:14Z 2012 |
|
Type |
Thesis
|
|
Identifier |
Соломянюк, Н. М. Теоретичні основи планування в маркетингу / Н. М. Соломянюк // Матеріали 8-ї Міжнародної науково-практичної інтернет конференції «Питання сучасної науки і освіти». - К : 2012. - С. 66-68.
http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/9680 |
|