Використання маркетингового потенціалу підприємства при розробці стратегічних планів (на прикладі ТОВ «Комплекс Агромарс»)
eNUFTIR
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Використання маркетингового потенціалу підприємства при розробці стратегічних планів (на прикладі ТОВ «Комплекс Агромарс»)
Использование маркетингового потенциала предприятия при разработке стратегических планов (на примере ООО "Комплекс Агромарс") Using the marketing potential of the company in the development of strategic plans (the case of "Complex Agromars") |
|
Creator |
Соломянюк, Н. М.
Соломянюк, Н. Н. Solomyanuk, N. |
|
Subject |
маркетинговий потенціал
маркетинговый потенциал marketing potentiallan стратегічний план стратегический план strategic plan |
|
Description |
Формування в Україні ринкових відносин, що супроводжуються постійними змінами у маркетинговому середовищі підприємства, обумовлює важливість використання потенціалу підприємства. Формирование в Украине рыночных отношений, которые сопровождаются постоянными изменениями в маркетинговой среде предприятия, обусловливает важность использования потенциала предприятия. Forming in Ukraine of market relations that is accompanied by permanent changes in the marketing environment for enterprise stipulates importance use the potential of enterprise. |
|
Date |
2013-09-16T06:39:48Z
2013-09-16T06:39:48Z 2011 |
|
Type |
Thesis
|
|
Identifier |
Соломянюк, Н. М. Використання маркетингового потенціалу підприємства при розробці стратегічних планів (на прикладі ТОВ «Комплекс Агромарс») / Н. М. Соломянюк // Зб. тез всеукраїнської науково-практичної заочної конференції «Перспективи економічного розвитку держави, регіону, суб’єктів господарської діяльності». - Черкаси : 2011. - С. 138-140.
http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/9681 |
|