Запис Детальніше

Використання маркетингового потенціалу підприємства при розробці стратегічних планів (на прикладі ТОВ «Комплекс Агромарс»)

eNUFTIR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Використання маркетингового потенціалу підприємства при розробці стратегічних планів (на прикладі ТОВ «Комплекс Агромарс»)
Использование маркетингового потенциала предприятия при разработке стратегических планов (на примере ООО "Комплекс Агромарс")
Using the marketing potential of the company in the development of strategic plans (the case of "Complex Agromars")
 
Creator Соломянюк, Н. М.
Соломянюк, Н. Н.
Solomyanuk, N.
 
Subject маркетинговий потенціал
маркетинговый потенциал
marketing potentiallan
стратегічний план
стратегический план
strategic plan
 
Description Формування в Україні ринкових відносин, що супроводжуються постійними змінами у маркетинговому середовищі підприємства, обумовлює важливість використання потенціалу підприємства.
Формирование в Украине рыночных отношений, которые сопровождаются постоянными изменениями в маркетинговой среде предприятия, обусловливает важность использования потенциала предприятия.
Forming in Ukraine of market relations that is accompanied by permanent changes in the marketing environment for enterprise stipulates importance use the potential of enterprise.
 
Date 2013-09-16T06:39:48Z
2013-09-16T06:39:48Z
2011
 
Type Thesis
 
Identifier Соломянюк, Н. М. Використання маркетингового потенціалу підприємства при розробці стратегічних планів (на прикладі ТОВ «Комплекс Агромарс») / Н. М. Соломянюк // Зб. тез всеукраїнської науково-практичної заочної конференції «Перспективи економічного розвитку держави, регіону, суб’єктів господарської діяльності». - Черкаси : 2011. - С. 138-140.
http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/9681