Запис Детальніше

Маркетингове планування в теорії життєвого циклу

eNUFTIR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетингове планування в теорії життєвого циклу
Маркетинговое планирование в теории жизненного цикла
The marketing planning is in the theory of life cycle
 
Creator Соломянюк, Н. М.
Соломянюк, Н. Н.
Solomyanuk, N.
 
Subject маркетингове планування
марктеинговое планирование
marketing planning
життєвий цикл
жизненный цикл
life cycle
 
Description Інформаційна база щодо життєвого циклу підприємства забезпечує можливість ефективного маркетингового планування з розумінням стратегії його розвитку.
Информационная база относительно жизненного цикла предприятия обеспечивает возможность эффективного маркетингового планирования с пониманием стратегии его развития.
An informative base in relation to the life cycle of enterprise provides possibility the effective marketing planning with understanding strategy of his development.
 
Date 2013-09-16T06:45:58Z
2013-09-16T06:45:58Z
2012
 
Type Thesis
 
Identifier Соломянюк, Н. М. Маркетингове планування в теорії життєвого циклу / Н. М. Соломянюк // Ринкова природа інституційних трансформацій сучасних економічних систем: матеріали ІІ-ї Міжнародної науково-практичної конференції студентів, аспірантів та молодих учених (IC YESS 2013). : Чернівці. - 2012. – Ч. 2. - С. 252-253.
http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/9685