Маркетингове планування в теорії життєвого циклу
eNUFTIR
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Маркетингове планування в теорії життєвого циклу
Маркетинговое планирование в теории жизненного цикла The marketing planning is in the theory of life cycle |
|
Creator |
Соломянюк, Н. М.
Соломянюк, Н. Н. Solomyanuk, N. |
|
Subject |
маркетингове планування
марктеинговое планирование marketing planning життєвий цикл жизненный цикл life cycle |
|
Description |
Інформаційна база щодо життєвого циклу підприємства забезпечує можливість ефективного маркетингового планування з розумінням стратегії його розвитку. Информационная база относительно жизненного цикла предприятия обеспечивает возможность эффективного маркетингового планирования с пониманием стратегии его развития. An informative base in relation to the life cycle of enterprise provides possibility the effective marketing planning with understanding strategy of his development. |
|
Date |
2013-09-16T06:45:58Z
2013-09-16T06:45:58Z 2012 |
|
Type |
Thesis
|
|
Identifier |
Соломянюк, Н. М. Маркетингове планування в теорії життєвого циклу / Н. М. Соломянюк // Ринкова природа інституційних трансформацій сучасних економічних систем: матеріали ІІ-ї Міжнародної науково-практичної конференції студентів, аспірантів та молодих учених (IC YESS 2013). : Чернівці. - 2012. – Ч. 2. - С. 252-253.
http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/9685 |
|