Запис Детальніше

Інтегрування читання у процесі вивчення іноземної мови

DSpace at TNPU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Інтегрування читання у процесі вивчення іноземної мови
 
Creator Пасічник, Сусанна
Черник, Петро
 
Subject мовленнєва діяльність
рецептивна діяльність
екстенсивне читання,позааудиторне читання
навчальне читання
ґрунтовне читання.
 
Description В статті розглянуто читання, як вид мовленнєвої діяльності у контексті вивченняіноземних мов. Аналізується читання, як вид рецептивної діяльності, що розвиває навичкисамостійної роботи, мовну здогадку, формує такі якості, як працелюбність, наполегливість,сприяє підвищенню мотивації. Виділено функції читання іншомовних текстів
The article considers reading as a kind of language skill in the context of learning of foreignlanguages. The reading is analyzed as a kind of receptive activity that develops skills of independentwork, linguistic guess, nurtures such qualities as diligence, perseverance, and improves motivation. Thefunctions of the reading of foreign-language texts are highlighted.
 
Publisher Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
 
Date 2013-09-23T10:44:01Z
2013-09-23T10:44:01Z
2011
 
Type Article
 
Identifier Пасічник, С. Інтегрування читання у процесі вивчення іноземної мови / Сусанна Пасічник, Петро Черник // Studia Methodologica : [науковий збірник] / гол. Р. Гром’як; відп. ред. І. Папуша ; редкол.: О. Куца, М. Лабащук, Н. Поплавська [та ін.]. – Тернопіль : ТНПУ, 2011. – Вип. 33. – C. 55-59. – Бібліогр. в кінці ст.
http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/3341
 
Language uk
 
Rights © Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка