Синергічний ефект в системі маркетингу
eNUFTIR
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Синергічний ефект в системі маркетингу
Синергичный эффект в системе маркетинга Synergistic effect is in system of marketing |
|
Creator |
Соломянюк, Н. М.
Соломянюк, Н. Н. Solomyanuk, N. |
|
Subject |
система маркетингу
система маркетинга system of the marketing синергія в маркетингу синергия в маркетинге synergy in the marketing |
|
Description |
В маркетингу синергія означає результат орієнтації усіх складових маркетингової системи, в процесі їх взаємодії, на потреби споживача, пошук і задоволення його потреб. Ефект синергії досягається завдяки належному плануванню, координації і організації процесу взаємодії учасників в процесі спільного підприємництва, кооперації суб'єктів. В маркетинге синергия означает результат ориентации всех составляющих маркетинговой системы, в процессе их взаимодействия, на потребности потребителя, поиск и удовлетворение его потребностей. Эффект синергии достигается благодаря надлежащему планированию, координации и организации процесса взаимодействия участников в процессе общего предпринимательства, кооперации субъектов. In marketing a synergy means the result to orientation for all constituents of the marketing system, in the process of their cooperation, on consumer need, search and satisfaction his necessities. The effect of synergy is arrived at due to the proper planning, coordination and organization process of cooperation of participants in the process of general enterprise. |
|
Date |
2013-09-23T09:25:47Z
2013-09-23T09:25:47Z 2013 |
|
Type |
Thesis
|
|
Identifier |
Соломянюк, Н. М. Синергічний ефект в системі маркетингу / Н. М. Соломянюк // Управління сучасним підприємством : Матеріали ІХ-ї Міжнарод. Наук.-практ. Конф., Київ, 25-26 квітня 2013 р.: Тези доп. – К.: НУХТ. – 2013. – С. 205-206.
http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/9838 |
|
Language |
other
|
|