Запис Детальніше

Синергічний ефект в системі маркетингу

eNUFTIR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Синергічний ефект в системі маркетингу
Синергичный эффект в системе маркетинга
Synergistic effect is in system of marketing
 
Creator Соломянюк, Н. М.
Соломянюк, Н. Н.
Solomyanuk, N.
 
Subject система маркетингу
система маркетинга
system of the marketing
синергія в маркетингу
синергия в маркетинге
synergy in the marketing
 
Description В маркетингу синергія означає результат орієнтації усіх складових маркетингової системи, в процесі їх взаємодії, на потреби споживача, пошук і задоволення його потреб. Ефект синергії досягається завдяки належному плануванню, координації і організації процесу взаємодії учасників в процесі спільного підприємництва, кооперації суб'єктів.
В маркетинге синергия означает результат ориентации всех составляющих маркетинговой системы, в процессе их взаимодействия, на потребности потребителя, поиск и удовлетворение его потребностей. Эффект синергии достигается благодаря надлежащему планированию, координации и организации процесса взаимодействия участников в процессе общего предпринимательства, кооперации субъектов.
In marketing a synergy means the result to orientation for all constituents of the marketing system, in the process of their cooperation, on consumer need, search and satisfaction his necessities. The effect of synergy is arrived at due to the proper planning, coordination and organization process of cooperation of participants in the process of general enterprise.
 
Date 2013-09-23T09:25:47Z
2013-09-23T09:25:47Z
2013
 
Type Thesis
 
Identifier Соломянюк, Н. М. Синергічний ефект в системі маркетингу / Н. М. Соломянюк // Управління сучасним підприємством : Матеріали ІХ-ї Міжнарод. Наук.-практ. Конф., Київ, 25-26 квітня 2013 р.: Тези доп. – К.: НУХТ. – 2013. – С. 205-206.
http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/9838
 
Language other