Формування системних властивостей маркетингу
eNUFTIR
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Формування системних властивостей маркетингу
Формирование системных свойств маркетинга Forming of system properties of marketing |
|
Creator |
Соломянюк, Н. М.
Соломянюк, Н. Н. Solomyanuk, N. |
|
Subject |
система маркетингу
система маркетинга system of marketing системні властивості марктеингу системные свойства маркетинга system properties of marketing |
|
Description |
Анотація. Системні властивості об'єктивні, і як для всякої штучної системи для системи маркетингу сила прояву різних системних властивостей визначається процесом управління. Проте управління системними властивостями залежить від завдань і цілей управління. Аннотация. Системные свойства объективные, и как для всякой искусственной системы для системы маркетинга сила проявления разных системных свойств определяется процессом управления. Однако управление системными свойствами зависит от заданий и целей управления. Annotation. System properties objective, and as for every artificial system for the system at marketing force display of different system properties is determined by a management process. However a management system properties depends on tasks and management aims. |
|
Date |
2013-09-23T09:41:35Z
2013-09-23T09:41:35Z 2013 |
|
Type |
Thesis
|
|
Identifier |
Соломянюк, Н. М. Формування системних властивостей маркетингу / Н. М. Соломянюк // Наукові здобутки молоді – вирішенню проблем харчування людства у ХХІ столітті : Програма і матеріали 79 міжнародної наукової конференції молодих учених, аспірантів і студентів, 15-16 квітня 2032 р. – К.: НУХТ., 2013 р. – Ч. 3. – С. 711-713.
http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/9839 |
|
Language |
other
|
|