Запис Детальніше

Формування системних властивостей маркетингу

eNUFTIR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Формування системних властивостей маркетингу
Формирование системных свойств маркетинга
Forming of system properties of marketing
 
Creator Соломянюк, Н. М.
Соломянюк, Н. Н.
Solomyanuk, N.
 
Subject система маркетингу
система маркетинга
system of marketing
системні властивості марктеингу
системные свойства маркетинга
system properties of marketing
 
Description Анотація. Системні властивості об'єктивні, і як для всякої штучної системи для системи маркетингу сила прояву різних системних властивостей визначається процесом управління. Проте управління системними властивостями залежить від завдань і цілей управління.
Аннотация. Системные свойства объективные, и как для всякой искусственной системы для системы маркетинга сила проявления разных системных свойств определяется процессом управления. Однако управление системными свойствами зависит от заданий и целей управления.
Annotation. System properties objective, and as for every artificial system for the system at marketing force display of different system properties is determined by a management process. However a management system properties depends on tasks and management aims.
 
Date 2013-09-23T09:41:35Z
2013-09-23T09:41:35Z
2013
 
Type Thesis
 
Identifier Соломянюк, Н. М. Формування системних властивостей маркетингу / Н. М. Соломянюк // Наукові здобутки молоді – вирішенню проблем харчування людства у ХХІ столітті : Програма і матеріали 79 міжнародної наукової конференції молодих учених, аспірантів і студентів, 15-16 квітня 2032 р. – К.: НУХТ., 2013 р. – Ч. 3. – С. 711-713.
http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/9839
 
Language other