Запис Детальніше

Теоретико-методологічні підходи щодо процесу розробки і реалізації конкурентних стратегій

eNUFTIR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Теоретико-методологічні підходи щодо процесу розробки і реалізації конкурентних стратегій
Теоретические подходы к процессу разработки и реализации конкурентных стратегий
Theoretical approaches to the development and implementation of competitive strategies
 
Creator Страшинська, Л. В.
Страшинськая, Л. В.
Strashynska, L.
Грецька, Г. А.
Грецкая, Г. А.
Gretska, G.
 
Subject система управління підприємством
конкурентні переваги
конкурентні стратегії
конкурентна позиція підприємства
конкурентная позиция предприятия
конкурентные преимущества
конкурентные стратегии
система управления предприятием
enterprise management system
competitive advantage
competitive strategy
competitive position of enterprises
 
Description У статті розглянуті методологічні підходи щодо процесу розробки і реалізації конкурентних стратегій. Обґрунтована мотивація конкурентної поведінки підприємства, охарактеризовані чинники, які знаходяться в основі формування стійкої конкурентної позиції підприємства на ринку, визначені методи та інструменти, за допомогою яких підприємства досягають конкурентних переваг на ринку, запропонована програма дій щодо реалізації конкурентної стратегії в системі управління підприємством. В статье рассмотрены методологические подходы относительно процесса разработки и реализации конкурентных стратегий. Обоснована мотивация конкурентного поведения предприятия, охарактеризованы факторы, которые лежат в основе формирования стойкой конкурентной позиции предприятия на рынке, определены методы и инструменты, с помощью которых предприятия достигают конкурентних преимуществ на рынке, предложена програма действий относительно реализации конкурентной стратеги в системе управления предприятием. The article describes the methodological approaches to the process of developing and implementing competitive strategies. Reasonable motivation of enterprise competitive behavior is grounded, described factors that are the basis for the formation of a stable competitive position on the market, certain methods and tools are defined by which companies achieve competitive advantage in the market, the program of action is proposed to implement competitive strategies in the management of the enterprise.
 
Date 2013-09-23T11:36:55Z
2013-09-23T11:36:55Z
2011
 
Type Article
 
Identifier Страшинська, Л. В. Теоретико-методологічні підходи щодо процесу розробки і реалізації конкурентних стратегій / Л. В. Страшинська, Г. А. Грецька // Вісник КНУТД. – 2011. – № 5 . – С. 208-218.
http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/9854
 
Language other