Теоретико-методологічні підходи щодо процесу розробки і реалізації конкурентних стратегій
eNUFTIR
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Теоретико-методологічні підходи щодо процесу розробки і реалізації конкурентних стратегій
Теоретические подходы к процессу разработки и реализации конкурентных стратегий Theoretical approaches to the development and implementation of competitive strategies |
|
Creator |
Страшинська, Л. В.
Страшинськая, Л. В. Strashynska, L. Грецька, Г. А. Грецкая, Г. А. Gretska, G. |
|
Subject |
система управління підприємством
конкурентні переваги конкурентні стратегії конкурентна позиція підприємства конкурентная позиция предприятия конкурентные преимущества конкурентные стратегии система управления предприятием enterprise management system competitive advantage competitive strategy competitive position of enterprises |
|
Description |
У статті розглянуті методологічні підходи щодо процесу розробки і реалізації конкурентних стратегій. Обґрунтована мотивація конкурентної поведінки підприємства, охарактеризовані чинники, які знаходяться в основі формування стійкої конкурентної позиції підприємства на ринку, визначені методи та інструменти, за допомогою яких підприємства досягають конкурентних переваг на ринку, запропонована програма дій щодо реалізації конкурентної стратегії в системі управління підприємством. В статье рассмотрены методологические подходы относительно процесса разработки и реализации конкурентных стратегий. Обоснована мотивация конкурентного поведения предприятия, охарактеризованы факторы, которые лежат в основе формирования стойкой конкурентной позиции предприятия на рынке, определены методы и инструменты, с помощью которых предприятия достигают конкурентних преимуществ на рынке, предложена програма действий относительно реализации конкурентной стратеги в системе управления предприятием. The article describes the methodological approaches to the process of developing and implementing competitive strategies. Reasonable motivation of enterprise competitive behavior is grounded, described factors that are the basis for the formation of a stable competitive position on the market, certain methods and tools are defined by which companies achieve competitive advantage in the market, the program of action is proposed to implement competitive strategies in the management of the enterprise.
|
|
Date |
2013-09-23T11:36:55Z
2013-09-23T11:36:55Z 2011 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Страшинська, Л. В. Теоретико-методологічні підходи щодо процесу розробки і реалізації конкурентних стратегій / Л. В. Страшинська, Г. А. Грецька // Вісник КНУТД. – 2011. – № 5 . – С. 208-218.
http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/9854 |
|
Language |
other
|
|