Концептуальні підходи до визначення поняття системи маркетингу
eNUFTIR
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Концептуальні підходи до визначення поняття системи маркетингу
Концептуальные подходы в определении понятия системы маркетинга Conceptual approach at determination of concept marketing system |
|
Creator |
Соломянюк, Н. М.
Соломянюк, Н. Н. Solomyanuk, N. |
|
Subject |
система маркетингу
система маркетинга system of marketing |
|
Description |
Стратегічне та оперативне планування діяльності підприємств не враховує системних властивостей маркетингу, що ускладнює процес їх реалізації. Дослідження питань еволюції системи маркетингу сприятиме формуванню теорії і практики системного маркетингу – основи обґрунтованого планування ведення бізнесу. Стратегическое и оперативное планирование деятельности предприятий не учитывает системных свойств маркетинга, что усложняет процесс их реализации. Исследование вопросов эволюции системы маркетинга способствует формированию теории и практики системного маркетинга - основы обоснованного планирования ведения бизнеса. The strategic and operative planning the activity of enterprises does not take into account system properties of marketing that complicates the process their realization. Research of questions the evolution in the marketing system will assist forming of theory and practice the system marketing are bases the reasonable planning of doing business. |
|
Date |
2013-09-26T06:38:57Z
2013-09-26T06:38:57Z 2013-03 |
|
Type |
Thesis
|
|
Identifier |
Соломянюк, Н. М. Концептуальні підходи до визначення поняття системи маркетингу / Н. М. Соломянюк // Участь молоді у розвитку економіки та суспільства України: матеріали IV Всеукраїнської науково-практичної конференції студентів, аспірантів та молодих учених, м. Київ, 14-15 березня 2013 р. - К.: НУХТ, 2013. – С. 124-126.
http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/9939 |
|