Запис Детальніше

Формування глобального портфеля товарів/ринків підприємством – суб’єктом зовнішньоекономічної діяльності

eNUFTIR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Формування глобального портфеля товарів/ринків підприємством – суб’єктом зовнішньоекономічної діяльності
Формирование глобального портфеля товаров/рынков предприятием – субъектом внешнеэкономической деятельности
Forming of global goods/markets portfolio of enterprise-subject of external economic activity
 
Creator Ткачук (Стахурська), С. В.
Ткачук (Стахурская), С. В.
Tkatchuk (Stahurska), S.
 
Subject стратегія розширення
зовнішні ринки
транснаціональна сегментація
портфель товарів/ринків
зовнішньоекономічна діяльність
стратегия проникновения
внешние рынки
транснациональная сегментация
портфель товаров/рынков
внешнеэкономическая деятельность
стратегия расширения
penetration strategy
external markets
transnational segmentation
goods/markets portfolio
foreign economy activity
broadening strategy
стратегія проникнення
 
Description Аналізується необхідність транснаціональної сегментації зовнішніх ринків, обґрунтування стратегій розширення та проникнення на ринки з метою ефективного здійснення підприємством зовнішньоекономічної діяльності. Пропонується методика формування глобального портфеля товарів/ринків для підприємств – суб’єктів зовнішньоекономічної діяльності.
Анализируется необходимость транснациональной сегментации внешних рынков, обоснование стратегий расширения и проникновения на рынки с целью эффективного ведения предприятием внешнеэкономической деятельности. Предлагается методика формирования глобального портфеля товаров/рынков для предприятий – субъектов внешнеэкономической деятельности.
The necessity of external markets transnational segmentation, the basing of broadening strategies and the strategies of markets penetration with the aim of effective foreign economy activity of enterprise is analyzed. The method of global goods/markets portfolio forming for the enterprises which are the subjects of foreign economy activity is proposed.
 
Date 2012-09-20T11:13:18Z
2012-09-20T11:13:18Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Ткачук, С. В. Формування глобального портфеля товарів/ринків підприємством – суб’єктом зовнішньоекономічної діяльності / С. В. Ткачук // Формування ринкових відносин в Україні : зб. наук. пр. - К., 2012. - № 5/1 (132). - С. 92-97.
http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/2832
 
Language other