Запис Детальніше

ТЕОРІЯ ОСОБИСТОСТІ ЯК МЕТОДОЛОГІЧНА ОСНОВА ПРОЦЕСУ ФОРМУВАННЯ ЖИТТЄВИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ У ВИПУСКНИКІВ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ ШКІЛ-ІНТЕРНАТІВ

Electronic Volodymyr Dahl East Ukrainian National University Institutional Repository

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title ТЕОРІЯ ОСОБИСТОСТІ ЯК МЕТОДОЛОГІЧНА ОСНОВА ПРОЦЕСУ ФОРМУВАННЯ ЖИТТЄВИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ У ВИПУСКНИКІВ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ ШКІЛ-ІНТЕРНАТІВ
 
Creator Яковлєва, В. А.
 
Subject життєва компітентність
цілєспрямованість
особистіснв активність
37.037
 
Description У даній статті наведені різноманітні наукові дефініції поняття
«життєві компетентності». Проаналізовані шляхи вирішення проблеми
формування життєвих компетентностей випускників загальноосвітніх
шкіл-інтернатів на основі методологічної рефлексії;визначені
методологічні підстави даного процесу.
 
Publisher СНУ ім. В. Даля
 
Date 2013-10-02T07:19:45Z
2013-10-02T07:19:45Z
2011
 
Type Article
 
Identifier Яковлєва В. А. ТЕОРІЯ ОСОБИСТОСТІ ЯК МЕТОДОЛОГІЧНА ОСНОВА ПРОЦЕСУ ФОРМУВАННЯ ЖИТТЄВИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ У ВИПУСКНИКІВ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ ШКІЛ-ІНТЕРНАТІВ [Електронний ресурс] / В. А. Яковлєва // Духовність особистості: методологія, теорія і практика: збірник наукових праць. – Вип. 3 (44).– Луганськ, 2011.
http://dspace.snu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2747
 
Language uk