Запис Детальніше

Аромамаркетинг як засіб підвищення конкурентоздатності підприємств сфери HoReCa

eNUFTIR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Аромамаркетинг як засіб підвищення конкурентоздатності підприємств сфери HoReCa
Аромамаркетинг как средство повышения конкурентоспособности предприятий сферы HoReCa
Aroma marketing as a instrument of improving the competitiveness of enterprises in the HoReCa
 
Creator Лазоренко, Н. П.
Лазоренко, Н. П.
Lazorenko, N.
Гріщенко, Д. С.
Грищенко, Д. С.
Hrishchenko, D.
 
Subject ароматехнології
ароматехнологии
aroma technology
аромакомпозиції
аромакомпозиции
аroma
аромадизайн
аромадизайн
aromadesign
аромаклінінг
аромаклининг
aromaklining
готельні підприємства
гостиничные предприятия
hotel enterprises
 
Description В даній статті розглянуто питання зростання впливу аромамаркетингу на діяльність підприємств готельного господарства як засобу посилення конкурентних переваг у сфері гостинності.
В данной статье рассмотрены вопросы влияния аромомаркетинга на деятельность предприятий гостиничного хозяйства как средства усиления конкурентных преимуществ в сфере гостеприимства.
In this article the question of growth aromamarketing impact on hotel industry as a means of increasing competitive advantage in hospitality.
 
Date 2013-10-03T09:49:32Z
2013-10-03T09:49:32Z
2013
 
Type Thesis
 
Identifier Лазоренко, Н. П. Аромамаркетинг як засіб підвищення конкурентоздатності підприємств сфери HoReCa / Н. П. Лазоренко, Д. С. Гріщенко // Новітні тенденції у харчових технологіях та якість і безпечність продуктів : V Всеукранїська науково-практична конференція, 10-11 квітня. - 2013. - С. 126-129.
http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/10054
 
Language uk_UK