Аромамаркетинг як засіб підвищення конкурентоздатності підприємств сфери HoReCa
eNUFTIR
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Аромамаркетинг як засіб підвищення конкурентоздатності підприємств сфери HoReCa
Аромамаркетинг как средство повышения конкурентоспособности предприятий сферы HoReCa Aroma marketing as a instrument of improving the competitiveness of enterprises in the HoReCa |
|
Creator |
Лазоренко, Н. П.
Лазоренко, Н. П. Lazorenko, N. Гріщенко, Д. С. Грищенко, Д. С. Hrishchenko, D. |
|
Subject |
ароматехнології
ароматехнологии aroma technology аромакомпозиції аромакомпозиции аroma аромадизайн аромадизайн aromadesign аромаклінінг аромаклининг aromaklining готельні підприємства гостиничные предприятия hotel enterprises |
|
Description |
В даній статті розглянуто питання зростання впливу аромамаркетингу на діяльність підприємств готельного господарства як засобу посилення конкурентних переваг у сфері гостинності. В данной статье рассмотрены вопросы влияния аромомаркетинга на деятельность предприятий гостиничного хозяйства как средства усиления конкурентных преимуществ в сфере гостеприимства. In this article the question of growth aromamarketing impact on hotel industry as a means of increasing competitive advantage in hospitality. |
|
Date |
2013-10-03T09:49:32Z
2013-10-03T09:49:32Z 2013 |
|
Type |
Thesis
|
|
Identifier |
Лазоренко, Н. П. Аромамаркетинг як засіб підвищення конкурентоздатності підприємств сфери HoReCa / Н. П. Лазоренко, Д. С. Гріщенко // Новітні тенденції у харчових технологіях та якість і безпечність продуктів : V Всеукранїська науково-практична конференція, 10-11 квітня. - 2013. - С. 126-129.
http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/10054 |
|
Language |
uk_UK
|
|