Теоретичні основи системи маркетингу
eNUFTIR
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Теоретичні основи системи маркетингу
Теоретические основы системы маркетинга Theoretical bases of marketing system |
|
Creator |
Соломянюк, Н. М.
Соломянюк, Н. Н. Solomyanuk, N. |
|
Subject |
маркетинг
маркетинг marketing система маркетингу система маркетинга marketing system |
|
Description |
Анотація. Метою статті є дослідження концептуальних підходів при визначенні системи маркетингу та її обслуговуючих елементів, а також аналіз системного підходу в маркетингу. Аннотация. Целью статьи является исследование концептуальных подходов при определении системы маркетинга и ее обслуживающих элементов, а также анализ системного подхода в маркетинге. Annotation. The purpose the article is research of conceptual approaches at determination of the marketing system and her attendant elements, analysis of approach of the systems in marketing. |
|
Date |
2013-10-09T06:43:54Z
2013-10-09T06:43:54Z 2013 |
|
Type |
Other
|
|
Identifier |
Соломянюк, Н. М. Теоретичні основи системи маркетингу : колективна монографія / Н. М. Соломянюк. — Донецьк. : Юго-Восток, 2013. – 379 с.
http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/10208 |
|