Запис Детальніше

Теоретичні основи системи маркетингу

eNUFTIR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Теоретичні основи системи маркетингу
Теоретические основы системы маркетинга
Theoretical bases of marketing system
 
Creator Соломянюк, Н. М.
Соломянюк, Н. Н.
Solomyanuk, N.
 
Subject маркетинг
маркетинг
marketing
система маркетингу
система маркетинга
marketing system
 
Description Анотація. Метою статті є дослідження концептуальних підходів при визначенні системи маркетингу та її обслуговуючих елементів, а також аналіз системного підходу в маркетингу.
Аннотация. Целью статьи является исследование концептуальных подходов при определении системы маркетинга и ее обслуживающих элементов, а также анализ системного подхода в маркетинге.
Annotation. The purpose the article is research of conceptual approaches at determination of the marketing system and her attendant elements, analysis of approach of the systems in marketing.
 
Date 2013-10-09T06:43:54Z
2013-10-09T06:43:54Z
2013
 
Type Other
 
Identifier Соломянюк, Н. М. Теоретичні основи системи маркетингу : колективна монографія / Н. М. Соломянюк. — Донецьк. : Юго-Восток, 2013. – 379 с.
http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/10208