Запис Детальніше

Проблема т.н. «общенаучной картины мира»: открытие или конвенция

DSpace at TNPU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Проблема т.н. «общенаучной картины мира»: открытие или конвенция
 
Creator Просяник, Оксана
 
Subject наукова картина світу
теорія
методологія
єдність
 
Description У статті розглянуто проблему «наукової картини світу» як одного з функціональних, прагматичних різновидів людської картини світу, а також проблему її єдності. Обговорюється утопічність загальнонаукової та загально дисциплінарної картин світу. Найбільш реальним проявом наукової картини світу є концепція або теорія конкретного вченого. Наукова теорія представлена як фрагмент наукової картини світу конкретного вченого, яка включає його наукову ерудицію, фонові знання, результати теоретичного конструювання.
The article considers the problem of “scientific picture of the world” as one of the functional and pragmatic variants of the human picture of the world and discusses the problem of the picture’s integrity. The article also discusses the utopian nature of the general scientific and general disciplinary picture of the world. The most realistic manifestation of the scientific picture of the world is the conception or theory of the particular scientist. The scientific theory is presented as the fragment of the particular scientist’s scientific picture of the world which includes scientific knowledge, background knowledge and the results of theoretical formation.
 
Publisher Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
 
Date 2013-10-07T12:18:40Z
2013-10-07T12:18:40Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Просяник, О. Проблема т.н. «общенаучной картины мира»: открытие или конвенция / Оксана Просяник // Studia Methodologica : [науковий збірник] / гол. ред. Р. Гром'як; відп. ред. І. Папуша ; редкол.: О. Куца, Н. Поплавська, М. Ткачук [та ін.]. – Тернопіль : ТНПУ, 2012. – Вип. 34. – C. 286-291. – Бібліогр. в кінці ст.
http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/3413
 
Language uk
 
Rights © Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка