Запис Детальніше

The researches of consumers’ impact instruments in marketing

eNUFTIR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title The researches of consumers’ impact instruments in marketing
Дослідження інструментів впливу на споживачів в маркетингу
Исследования инструментов влияния на потребителей в маркетинге
 
Creator Чорноус, Л. В.
Чорноус, Л. В.
Chornous, L.
Кочмарук, М. В.
Кочмарук, М. В.
Kochmaruck, M.
Василько, Т. Д.
Василько, Т. Д.
Vasilko, T.
 
Subject needs
theory of motivation
reasons
consumer
research
потреби
причин
теорії мотивації
споживача
дослідження
научных исследований
теории мотивации
причины
потребителей
потребности
 
Description The basic reasons by which marketers can influence the consumer were allocated. Different approaches to the study of consumer`s behavior motivation were considered and analyzed. Also, the most appropriate theories that are used to form instruments of the consumer’s influence were studied.Основні причини, яким маркетологи можуть впливати на споживача були виділені. Різні підходи до вивчення поведінки мотивація споживача були розглянуті і проаналізовані. Крім того, були вивчені найбільш підходящим теорій, які використовуються для форми інструментів впливу на споживача..

Были выделены основные причины, по которым маркетологи могут влиять на потребителей. Различные подходы к изучению мотивации поведения потребителя были рассмотрены и проанализированы. Кроме того были изучены наиболее подходящих теорий, которые используются для формы инструменты влияния потребителей.
 
Date 2013-10-15T10:30:29Z
2013-10-15T10:30:29Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Chornous, L. The researches of consumers’ impact instruments in marketing / L. Chornous, M. Kochmaruk, T. Vasilko // Nauka i studia. – Przemyśl, Sp. z o.o. «Nauka i studia». - 2013. - № 4 (72). – P. 5-10.
http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/10406
 
Language other