The researches of consumers’ impact instruments in marketing
eNUFTIR
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
The researches of consumers’ impact instruments in marketing
Дослідження інструментів впливу на споживачів в маркетингу Исследования инструментов влияния на потребителей в маркетинге |
|
Creator |
Чорноус, Л. В.
Чорноус, Л. В. Chornous, L. Кочмарук, М. В. Кочмарук, М. В. Kochmaruck, M. Василько, Т. Д. Василько, Т. Д. Vasilko, T. |
|
Subject |
needs
theory of motivation reasons consumer research потреби причин теорії мотивації споживача дослідження научных исследований теории мотивации причины потребителей потребности |
|
Description |
The basic reasons by which marketers can influence the consumer were allocated. Different approaches to the study of consumer`s behavior motivation were considered and analyzed. Also, the most appropriate theories that are used to form instruments of the consumer’s influence were studied.Основні причини, яким маркетологи можуть впливати на споживача були виділені. Різні підходи до вивчення поведінки мотивація споживача були розглянуті і проаналізовані. Крім того, були вивчені найбільш підходящим теорій, які використовуються для форми інструментів впливу на споживача.. Были выделены основные причины, по которым маркетологи могут влиять на потребителей. Различные подходы к изучению мотивации поведения потребителя были рассмотрены и проанализированы. Кроме того были изучены наиболее подходящих теорий, которые используются для формы инструменты влияния потребителей. |
|
Date |
2013-10-15T10:30:29Z
2013-10-15T10:30:29Z 2013 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Chornous, L. The researches of consumers’ impact instruments in marketing / L. Chornous, M. Kochmaruk, T. Vasilko // Nauka i studia. – Przemyśl, Sp. z o.o. «Nauka i studia». - 2013. - № 4 (72). – P. 5-10.
http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/10406 |
|
Language |
other
|
|