Оцінювання результативності та ефективності маркетингу промислового підприємства у ланцюгу поставок
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Оцінювання результативності та ефективності маркетингу промислового підприємства у ланцюгу поставок
Оценка результативности и эффективности маркетинга промышленного предприятия в цепи поставок Effectiveness and efficiency assessment of industrial enterprises marketing in the supply chain |
|
Creator |
Чухрай, Н.І.
Млинко, І.Б. |
|
Subject |
ланцюг поставок
управління ланцюгом поставок промислове підприємство цінність для споживача цінність для стейкхолдерів цінність для партнерів у ланцюгу поставок результативність маркетингу ефективність маркетингу цепь поставок управления цепочкой поставок промышленное предприятие ценность для потребителя ценность для стейкхолдеров ценность для партнеров в цепи поставок результативность маркетинга эффективность маркетинга supply chain supply chain management industrial enterprise value for consumer value for stakeholders value for partners in supply chain marketing effectiveness marketing efficiency |
|
Description |
У статті охарактеризована роль маркетингу в процесі створення цінності на промисловому підприємстві та визначені основні напрями, критерії і показники оцінювання маркетингу промислового підприємства у ланцюгу поставок. Розроблено методичні положення щодо оцінювання маркетингової діяльності промислового підприємства, які структуровано відповідно до критеріїв оцінювання маркетингу промислового підприємства у ланцюгу поставок і категорій ефективності та результативності.
В статье охарактеризована роль маркетинга в процессе создания ценности на промышленном предприятии и определены основные направления, критерии и показатели оценки маркетинга промышленного предприятия в цепи поставок. Разработаны методические положения по оценке маркетинговой деятельности промышленного предприятия, структурированные в соответствии с критериями оценки маркетинга промышленного предприятия в цепи поставок и категорий эффективности и результативности. Marketing role in the process of creation of industrial enterprise value is analyzed in the article. The purpose of it is to define basic directions, criteria and indexes of evaluation of industrial enterprises` marketing in the supply chain. Methodical positions are worked out. They are structured in accordance with the criteria of evaluation of industrial enterprises` marketing in the supply chain. The categories of efficiency and effectiveness are considered. |
|
Publisher |
Сумський державний університет
|
|
Date |
2013-10-18T08:38:19Z
2013-10-18T08:38:19Z 2013 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Чухрай, Н.І. Оцінювання результативності та ефективності маркетингу промислового підприємства у ланцюгу поставок [Текст] / Н.І. Чухрай, І.Б. Млинко // Маркетинг і менеджмент інновацій. — 2013. — № 3. — С. 24-34.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32446 |
|
Language |
uk
|
|