Запис Детальніше

Модель векторної взаємодії факторів конкурентоспроможності підприємств роздрібної торгівлі

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Модель векторної взаємодії факторів конкурентоспроможності підприємств роздрібної торгівлі
Модель векторного взаимодействия факторов конкурентоспособности предприятий розничной торговли
Vector interaction model of factors of retailers competitiveness
 
Creator Загорна, Т.О.
 
Subject конкуренція
конкурентоспроможність
конкурентна поведінка
конкурентна позиція
конкурентна динаміка
геометрія фракталів
конкуренция
конкурентоспособность
конкурентное поведение
конкурентная позиция
конкурентная динамика
геометрия фракталов
competition
competitive
competitive behavior
competitive position
competitive dynamics
geometry of fractals
 
Description У статті розроблено науково-методичний підхід до моделювання елементів, параметрів і фазових траєкторій, що відбивають характер процесів векторної взаємодії учасників конкурентної боротьби з використанням синтезу геометрії фракталів і генерації часових рядів, що дозволяє оцінити вектор і характер конкурентної динаміки ринку роздрібних посередників.
В статье разработан научно-методический подход к моделированию элементов, параметров и фазовых траекторий, отражающих характер процессов векторного взаимодействия участников конкурентной борьбы с использованием синтеза геометрии фракталов и генерации временных рядов, что позволяет оценить вектор и характер конкурентной динамики рынка розничных посредников.
The aim of the article is to develop scientific and methodical approach to the modeling and analysis of complex elements, settings, and the phase trajectories of competition in the market. Development of basic principles of the theory of competition reflects complexity of economic trends in processes at the level of enterprises, industries, markets.
 
Publisher Сумський державний університет
 
Date 2013-10-18T08:47:46Z
2013-10-18T08:47:46Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Загорна, Т.О. Модель векторної взаємодії факторів конкурентоспроможності підприємств роздрібної торгівлі [Текст] / Т.О. Загорна // Маркетинг і менеджмент інновацій. — 2013. — № 3. — С. 35-44.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32447
 
Language uk