Холістичний маркетинг і його значення у функціонуванні вищого навчального закладу
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Холістичний маркетинг і його значення у функціонуванні вищого навчального закладу
Холистический маркетинг и его значение в функционировании высшего учебного заведения Holistic marketing and its importance in the functioning of universities |
|
Creator |
Чайка, І.П.
|
|
Subject |
маркетинг
концепция маркетинга холизм холистический маркетинг системная эффективность функционирования вуза marketing marketing concept holyzm holistic marketing university system efficiency концепція маркетингу холізм холістичний маркетинг системна ефективність функціонування ВНЗ |
|
Description |
Розглянуто сутність поняття «холістичний маркетинг» як наукової категорії, показано відмінність концепції холістичного маркетингу від традиційної маркетингової концепції, визначено пріоритетні завдання ВНЗ у рамках парадигми холістичного маркетингу. Результатом проведеного дослідження стало авторське визначення поняття «холістичний маркетинг», на основі якого сформовано принципи його впровадження в діяльність ВНЗ.
Рассмотрена сущность понятия «холистический маркетинг» как научной категории, показано отличие концепции холистического маркетинга от традиционной маркетинговой концепции, определены приоритетные задачи вуза в рамках парадигмы холистического маркетинга. Результатом приведённого исследования стало авторское определение понятия «холистический маркетинг», на основе которого сформированы принципы его внедрения в деятельность вуза. The aim of the article is to study holistic marketing concept for its further implementation into activities of national enterprises including universities. |
|
Publisher |
Сумський державний університет
|
|
Date |
2013-10-18T09:09:25Z
2013-10-18T09:09:25Z 2013 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Чайка, І.П. Холістичний маркетинг і його значення у функціонуванні вищого навчального закладу [Текст] / І.П. Чайка // Маркетинг і менеджмент інновацій. — 2013. — № 3. — С. 53-60.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32449 |
|
Language |
uk
|
|