Запис Детальніше

Холістичний маркетинг і його значення у функціонуванні вищого навчального закладу

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Холістичний маркетинг і його значення у функціонуванні вищого навчального закладу
Холистический маркетинг и его значение в функционировании высшего учебного заведения
Holistic marketing and its importance in the functioning of universities
 
Creator Чайка, І.П.
 
Subject маркетинг
концепция маркетинга
холизм
холистический маркетинг
системная эффективность функционирования вуза
marketing
marketing concept
holyzm
holistic marketing
university system efficiency
концепція маркетингу
холізм
холістичний маркетинг
системна ефективність функціонування ВНЗ
 
Description Розглянуто сутність поняття «холістичний маркетинг» як наукової категорії, показано відмінність концепції холістичного маркетингу від традиційної маркетингової концепції, визначено пріоритетні завдання ВНЗ у рамках парадигми холістичного маркетингу. Результатом проведеного дослідження стало авторське визначення поняття «холістичний маркетинг», на основі якого сформовано принципи його впровадження в діяльність ВНЗ.
Рассмотрена сущность понятия «холистический маркетинг» как научной категории, показано отличие концепции холистического маркетинга от традиционной маркетинговой концепции, определены приоритетные задачи вуза в рамках парадигмы холистического маркетинга. Результатом приведённого исследования стало авторское определение понятия «холистический маркетинг», на основе которого сформированы принципы его внедрения в деятельность вуза.
The aim of the article is to study holistic marketing concept for its further implementation into activities of national enterprises including universities.
 
Publisher Сумський державний університет
 
Date 2013-10-18T09:09:25Z
2013-10-18T09:09:25Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Чайка, І.П. Холістичний маркетинг і його значення у функціонуванні вищого навчального закладу [Текст] / І.П. Чайка // Маркетинг і менеджмент інновацій. — 2013. — № 3. — С. 53-60.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32449
 
Language uk