Маркетингова діагностика торговельних підприємств споживчої кооперації
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Маркетингова діагностика торговельних підприємств споживчої кооперації
Маркетинговая диагностика торговых предприятий потребительской кооперации Marketing diagnostics in consumer cooperatives trade enterprises |
|
Creator |
Криворучко, О.С.
|
|
Subject |
маркетинговая диагностика
маркетингова діагностика marketing diagnostics торговельні підприємства торговые предприятия trade enterprises споживча кооперація потребительская кооперация consumer cooperatives рівні маркетингової діагностики уровни маркетинговой диагностики evels of marketing diagnostics зовнішня маркетингова діагностика внешняя маркетинговая диагностика external marketing diagnostics внутрішня маркетингова діагностика внутренняя маркетинговая диагностика internal marketing diagnostics |
|
Description |
У статті висвітлені основні вимоги та рівні проведення маркетингової діагностики торговельних підприємств споживчої кооперації. Подана послідовність маркетингової діагностики; запропоноване авторське бачення процесу діагностики маркетингових проблем (можливостей) кооперативних торговельних підприємств.
В статье отображены основные требования и уровни проведения маркетинговой диагностики торговых предприятий потребительской кооперации. Представлена последовательность маркетинговой диагностики, предложено авторское видение процесса диагностики маркетинговых проблем (возможностей) кооперативных торговых предприятий. The article highlights main demands and levels of realization of consumer cooperatives trade enterprises diagnostics. We demonstrate the chain of marketing diagnostics; we offer the model of diagnostics process of marketing problems (opportunities) of cooperative trade enterprises. |
|
Publisher |
Сумський державний університет
|
|
Date |
2013-10-21T07:22:09Z
2013-10-21T07:22:09Z 2013 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Криворучко, О.С. Маркетингова діагностика торговельних підприємств споживчої кооперації [Текст] / О.С. Криворучко // Маркетинг і менеджмент інновацій. — 2013. — № 3. — С. 228-235.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32472 |
|
Language |
uk
|
|