Запис Детальніше

Маркетингова діагностика торговельних підприємств споживчої кооперації

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетингова діагностика торговельних підприємств споживчої кооперації
Маркетинговая диагностика торговых предприятий потребительской кооперации
Marketing diagnostics in consumer cooperatives trade enterprises
 
Creator Криворучко, О.С.
 
Subject маркетинговая диагностика
маркетингова діагностика
marketing diagnostics
торговельні підприємства
торговые предприятия
trade enterprises
споживча кооперація
потребительская кооперация
consumer cooperatives
рівні маркетингової діагностики
уровни маркетинговой диагностики
evels of marketing diagnostics
зовнішня маркетингова діагностика
внешняя маркетинговая диагностика
external marketing diagnostics
внутрішня маркетингова діагностика
внутренняя маркетинговая диагностика
internal marketing diagnostics
 
Description У статті висвітлені основні вимоги та рівні проведення маркетингової діагностики торговельних підприємств споживчої кооперації. Подана послідовність маркетингової діагностики; запропоноване авторське бачення процесу діагностики маркетингових проблем (можливостей) кооперативних торговельних підприємств.
В статье отображены основные требования и уровни проведения маркетинговой диагностики торговых предприятий потребительской кооперации. Представлена последовательность маркетинговой диагностики, предложено авторское видение процесса диагностики маркетинговых проблем (возможностей) кооперативных торговых предприятий.
The article highlights main demands and levels of realization of consumer cooperatives trade enterprises diagnostics. We demonstrate the chain of marketing diagnostics; we offer the model of diagnostics process of marketing problems (opportunities) of cooperative trade enterprises.
 
Publisher Сумський державний університет
 
Date 2013-10-21T07:22:09Z
2013-10-21T07:22:09Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Криворучко, О.С. Маркетингова діагностика торговельних підприємств споживчої кооперації [Текст] / О.С. Криворучко // Маркетинг і менеджмент інновацій. — 2013. — № 3. — С. 228-235.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32472
 
Language uk