Запис Детальніше

Формування нематеріальних активів та їх вплив на ринкову вартість промислових підприємств

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Формування нематеріальних активів та їх вплив на ринкову вартість промислових підприємств
Формирование нематериальных активов и их влияние на рыночную стоимость промышленных предприятий
Formation of intangible assets and their impact on the market value of industrial enterprises
 
Creator Мельник, О.В.
 
Subject нематеріальні активи
нематериальные активы
intangible assets
оцінка нематеріальних активів
оценка нематериальных активов
valuation of intangible assets
стоимость предприятия
вартість підприємства
enterprise value
капіталізація
капитализация
market capitalization
стратегічно орієнтоване управління нематеріальними активами
стратегически ориентированное управление нематериальными активами
intangible assets strategically-oriented management
 
Description У статті запропонована структуризація нематеріальних активів (НМА) за критерієм виокремлення базових джерел їх формування, а саме: інтелект, норми права, ділова активність, бізнес-процеси та ланцюг формування вартості, що дає можливість системного підходу до розроблення моделі стратегічно орієнтованого управління НМА підприємств. Це дозволяє сконцентрувати увагу на їх ролі в процесі створення ринкової вартості підприємства, а також у процесі перетворення НМА у стратегічні активи фірми. Запропоновано принципи й методи вартісно-цільової моделі стратегічно орієнтованого управління НМА, спрямованої на підвищення капіталізації підприємства.
В статье предложена структуризация НМА по критерию выделения базовых источников их формирования, а именно: интеллект, нормы права, деловая активность, бизнес-процессы и цепь формирования стоимости, что дает возможность системного подхода к разработке модели стратегического ориентированного управления НМА предприятий. Это позволяет сконцентрировать внимание на их роли в процессе создания рыночной стоимости предприятия, а также процессе преобразования НМА в стратегические активы фирмы. Предложены принципы и методы стоимостно-целевой модели стратегически
The aim of the article is to generalize conceptual approaches to the peculiarities of formation of intangible assets of the company in the context of strategic management, aimed at their effective involvement into economic circulation, in turn, will promote the growth of the capitalization of the сompany, having regard to the fundamental factors of the development of knowledge economy.
 
Publisher Сумський державний університет
 
Date 2013-10-21T07:34:29Z
2013-10-21T07:34:29Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Мельник, О.В. Формування нематеріальних активів та їх вплив на ринкову вартість промислових підприємств [Текст] / О.В. Мельник // Маркетинг і менеджмент інновацій. — 2013. — № 3. — С. 236-250.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32473
 
Language uk