Формування нематеріальних активів та їх вплив на ринкову вартість промислових підприємств
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Формування нематеріальних активів та їх вплив на ринкову вартість промислових підприємств
Формирование нематериальных активов и их влияние на рыночную стоимость промышленных предприятий Formation of intangible assets and their impact on the market value of industrial enterprises |
|
Creator |
Мельник, О.В.
|
|
Subject |
нематеріальні активи
нематериальные активы intangible assets оцінка нематеріальних активів оценка нематериальных активов valuation of intangible assets стоимость предприятия вартість підприємства enterprise value капіталізація капитализация market capitalization стратегічно орієнтоване управління нематеріальними активами стратегически ориентированное управление нематериальными активами intangible assets strategically-oriented management |
|
Description |
У статті запропонована структуризація нематеріальних активів (НМА) за критерієм виокремлення базових джерел їх формування, а саме: інтелект, норми права, ділова активність, бізнес-процеси та ланцюг формування вартості, що дає можливість системного підходу до розроблення моделі стратегічно орієнтованого управління НМА підприємств. Це дозволяє сконцентрувати увагу на їх ролі в процесі створення ринкової вартості підприємства, а також у процесі перетворення НМА у стратегічні активи фірми. Запропоновано принципи й методи вартісно-цільової моделі стратегічно орієнтованого управління НМА, спрямованої на підвищення капіталізації підприємства.
В статье предложена структуризация НМА по критерию выделения базовых источников их формирования, а именно: интеллект, нормы права, деловая активность, бизнес-процессы и цепь формирования стоимости, что дает возможность системного подхода к разработке модели стратегического ориентированного управления НМА предприятий. Это позволяет сконцентрировать внимание на их роли в процессе создания рыночной стоимости предприятия, а также процессе преобразования НМА в стратегические активы фирмы. Предложены принципы и методы стоимостно-целевой модели стратегически The aim of the article is to generalize conceptual approaches to the peculiarities of formation of intangible assets of the company in the context of strategic management, aimed at their effective involvement into economic circulation, in turn, will promote the growth of the capitalization of the сompany, having regard to the fundamental factors of the development of knowledge economy. |
|
Publisher |
Сумський державний університет
|
|
Date |
2013-10-21T07:34:29Z
2013-10-21T07:34:29Z 2013 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Мельник, О.В. Формування нематеріальних активів та їх вплив на ринкову вартість промислових підприємств [Текст] / О.В. Мельник // Маркетинг і менеджмент інновацій. — 2013. — № 3. — С. 236-250.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32473 |
|
Language |
uk
|
|