Перспективы развития молочных кооперативов маркетинговой ориентации в Украине
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Перспективы развития молочных кооперативов маркетинговой ориентации в Украине
Перспективи розвитку молочних кооперативів маркетингової орієнтації в Україні The prospects of marketing dairy cooperatives development in Ukraine |
|
Creator |
Рыжик, И.А.
|
|
Subject |
збут
сбыт молока sales сельскохозяйственная обслуживающая кооперация сільськогосподарська обслуговуюча кооперація agricultural service cooperatives сбытовой молочный кооператив збутовий молочний кооператив marketing dairy cooperatives |
|
Description |
У статті визначено переваги збутової кооперації як форми взаємодії суб'єктів господарювання. Спираючись на міжнародний досвід кооперативного руху, запропоновано можливі моделі кооперативного збуту молока, які представлені за ступенем складності їх господарських функцій. Для удосконалення управління та підвищення ефективності роботи молочарського кооперативу маркетингової орієнтації запропонована модель його організаційної структури.
В статье определены преимущества сбытовой кооперации как формы взаимодействия субъектов хозяйствования. Опираясь на международный опыт кооперативного движения, предложены возможные модели кооперативного сбыта молока, которые представлены по степени сложности их хозяйственных функций. Для усовершенствования управления и повышения эффективности работы молочного кооператива маркетинговой ориентации предложена модель его организационной структуры. The aim of this article is to analyze the benefits of dairy marketing cooperatives development for small farms, milk producers. Author proposes functional development models to reflect the functions of the cooperative. |
|
Publisher |
Сумский государственный университет
|
|
Date |
2013-10-21T07:52:05Z
2013-10-21T07:52:05Z 2013 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Рыжик, И.А. Перспективы развития молочных кооперативов маркетинговой ориентации в Украине [Текст] / И.А. Рыжик // Маркетинг і менеджмент інновацій. — 2013. — № 3. — С. 264-271.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32475 |
|
Language |
ru
|
|