Вплив маркетингу місць відпочинку на забезпечення екологічної безпеки рекреаційних територій Криму
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Вплив маркетингу місць відпочинку на забезпечення екологічної безпеки рекреаційних територій Криму
Влияние маркетинга мест отдыха на обеспечение экологической безопасности рекреационных территорий Крыма The impact of recreation marketing on the ecological safety of recreational areas of Crimea |
|
Creator |
Пашенцева, Г.В.
|
|
Subject |
рекреаційна територія
рекреационная территория recreational territory екологічна безпека экологическая безопасность ecological safety маркетинг місць відпочинку маркетинг мест отдыха recreation marketing |
|
Description |
Здійснено теоретичне обґрунтування підходу вирішення проблеми охорони навколишнього середовища рекреаційних територій, що спрямоване на вирішення важливої науково-прикладної проблеми забезпечення екологічної безпеки економічного розвитку регіону за рахунок упровадження маркетингу місць відпочинку, що дозволяє перерозподілити потік рекреантів на основі об’єктивного співвідношення «ціна - якість» туристичної послуги і знизити антропогенне навантаження на ці території.
Осуществлено теоретическое обоснование подхода к решению проблемы охраны окружающей среды рекреационных территорий, направленное на решение важной научно-прикладной проблемы обеспечения экологической безопасности экономического развития региона за счет внедрения маркетинга мест отдыха, что позволяет перераспределить поток отдыхающих на основе объективного соотношения «цена – качество» туристического продукта и снизить антропогенную нагрузку на эти территории. The purpose of the article is rationalization of use of the marketing resting place to ensure the ecological safety of recreational areas by reducing human pressure on them through differentiating of the recreants` flows. |
|
Publisher |
Сумський державний університет
|
|
Date |
2013-10-21T08:06:07Z
2013-10-21T08:06:07Z 2013 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Пашенцева, Г.В. Вплив маркетингу місць відпочинку на забезпечення екологічної безпеки рекреаційних територій Криму [Текст] / Г.В. Пашенцева // Маркетинг і менеджмент інновацій. — 2013. — № 3. — С. 280-288.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32477 |
|
Language |
uk
|
|