Запис Детальніше

Вплив маркетингу місць відпочинку на забезпечення екологічної безпеки рекреаційних територій Криму

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Вплив маркетингу місць відпочинку на забезпечення екологічної безпеки рекреаційних територій Криму
Влияние маркетинга мест отдыха на обеспечение экологической безопасности рекреационных территорий Крыма
The impact of recreation marketing on the ecological safety of recreational areas of Crimea
 
Creator Пашенцева, Г.В.
 
Subject рекреаційна територія
рекреационная территория
recreational territory
екологічна безпека
экологическая безопасность
ecological safety
маркетинг місць відпочинку
маркетинг мест отдыха
recreation marketing
 
Description Здійснено теоретичне обґрунтування підходу вирішення проблеми охорони навколишнього середовища рекреаційних територій, що спрямоване на вирішення важливої науково-прикладної проблеми забезпечення екологічної безпеки економічного розвитку регіону за рахунок упровадження маркетингу місць відпочинку, що дозволяє перерозподілити потік рекреантів на основі об’єктивного співвідношення «ціна - якість» туристичної послуги і знизити антропогенне навантаження на ці території.
Осуществлено теоретическое обоснование подхода к решению проблемы охраны окружающей среды рекреационных территорий, направленное на решение важной научно-прикладной проблемы обеспечения экологической безопасности экономического развития региона за счет внедрения маркетинга мест отдыха, что позволяет перераспределить поток отдыхающих на основе объективного соотношения «цена – качество» туристического продукта и снизить антропогенную нагрузку на эти территории.
The purpose of the article is rationalization of use of the marketing resting place to ensure the ecological safety of recreational areas by reducing human pressure on them through differentiating of the recreants` flows.
 
Publisher Сумський державний університет
 
Date 2013-10-21T08:06:07Z
2013-10-21T08:06:07Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Пашенцева, Г.В. Вплив маркетингу місць відпочинку на забезпечення екологічної безпеки рекреаційних територій Криму [Текст] / Г.В. Пашенцева // Маркетинг і менеджмент інновацій. — 2013. — № 3. — С. 280-288.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32477
 
Language uk