Переваги предметно-модульної системи оцінювання як показника якості знань і рівня розвитку майбутніх вчителів
DSpace at TNPU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Переваги предметно-модульної системи оцінювання як показника якості знань і рівня розвитку майбутніх вчителів
|
|
Creator |
Карабін, Оксана Йосипівна
|
|
Description |
У статті проведено аналіз переваг предметно-модульної системи оцінювання як показника якості знань і рівня розвитку майбутніх вчителів на основі літературних джерел і власного досвіду.
|
|
Publisher |
Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
|
|
Date |
2013-10-18T12:41:21Z
2013-10-18T12:41:21Z 2008-09-30 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Карабін, О. Переваги предметно-модульної системи оцінювання як показника якості знань і рівня розвитку майбутніх вчителів [Текст] / О. Карабін // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка / гол. ред. Г. Терещук ; редкол. : В.Кравець, В.Мадзігон, М.Фіцула [та ін.]. – Тернопіль : ТНПУ, 2008. – № 7. – С. 100-102.
http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/3505 |
|
Language |
uk
|
|
Relation |
Педагогіка
|
|
Rights |
© Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
|
|