Запис Детальніше

Переваги предметно-модульної системи оцінювання як показника якості знань і рівня розвитку майбутніх вчителів

DSpace at TNPU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Переваги предметно-модульної системи оцінювання як показника якості знань і рівня розвитку майбутніх вчителів
 
Creator Карабін, Оксана Йосипівна
 
Description У статті проведено аналіз переваг предметно-модульної системи оцінювання як показника якості знань і рівня розвитку майбутніх вчителів на основі літературних джерел і власного досвіду.
 
Publisher Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
 
Date 2013-10-18T12:41:21Z
2013-10-18T12:41:21Z
2008-09-30
 
Type Article
 
Identifier Карабін, О. Переваги предметно-модульної системи оцінювання як показника якості знань і рівня розвитку майбутніх вчителів [Текст] / О. Карабін // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка / гол. ред. Г. Терещук ; редкол. : В.Кравець, В.Мадзігон, М.Фіцула [та ін.]. – Тернопіль : ТНПУ, 2008. – № 7. – С. 100-102.
http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/3505
 
Language uk
 
Relation Педагогіка
 
Rights © Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка