Методичні основи формування рекламних витрат підприємства
eNUFTIR
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Методичні основи формування рекламних витрат підприємства
Методические основы формирования рекламных расходов предприятия Methodical bases of formation of advertising expenses of the enterprise |
|
Creator |
Скригун, Н. П.
Скрыгун, Н. П. Skrygun, N. Чорноус, Л. В. Чорноус, Л. В. Chornous, L. |
|
Subject |
торгова марка
частка ринку рекламна кампанія рекламний бюджет частота рекламних контактів торговая марка рекламная кампания доля рынка рекламный бюджет частота рекламных контактов brand market share advertising campaign advertising budget the frequency of advertising contacts |
|
Description |
Розглянуто чинники, які впливають на особливості формування рекламних витрат, здійснено оцінку та аналіз методів визначення рекламного бюджету, наведено їх переваги та недоліки. Рассмотрены факторы, влияющие на особенности формирования рекламных расходов, осуществлена оценка и анализ методов определения рекламного бюджета, приведены их достоинства и недостатки. . The paper considers the factors influencing the characteristics of the advertising costs, assessment and analysis of methods for determination of the advertising budget, are their advantages and disadvantages |
|
Date |
2013-10-21T11:26:40Z
2013-10-21T11:26:40Z 2006 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Скригун, Н. П. Методичні основи формування рекламних витрат підприємства / Н. П. Скригун, Л. В. Чорноус // Наукові праці НУХТ. – К.: НУХТ, 2006. – Ч. 1. - № 19. – С. 120. (С. 38–40)
http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/10505 |
|
Language |
other
|
|