Запис Детальніше

Методичні основи формування рекламних витрат підприємства

eNUFTIR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Методичні основи формування рекламних витрат підприємства
Методические основы формирования рекламных расходов предприятия
Methodical bases of formation of advertising expenses of the enterprise
 
Creator Скригун, Н. П.
Скрыгун, Н. П.
Skrygun, N.
Чорноус, Л. В.
Чорноус, Л. В.
Chornous, L.
 
Subject торгова марка
частка ринку
рекламна кампанія
рекламний бюджет
частота рекламних контактів
торговая марка
рекламная кампания
доля рынка
рекламный бюджет
частота рекламных контактов
brand
market share
advertising campaign
advertising budget
the frequency of advertising contacts
 
Description Розглянуто чинники, які впливають на особливості формування рекламних витрат, здійснено оцінку та аналіз методів визначення рекламного бюджету, наведено їх переваги та недоліки.
Рассмотрены факторы, влияющие на особенности формирования рекламных расходов, осуществлена оценка и анализ методов определения рекламного бюджета, приведены их достоинства и недостатки.
. The paper considers the factors influencing the characteristics of the advertising costs, assessment and analysis of methods for determination of the advertising budget, are their advantages and disadvantages
 
Date 2013-10-21T11:26:40Z
2013-10-21T11:26:40Z
2006
 
Type Article
 
Identifier Скригун, Н. П. Методичні основи формування рекламних витрат підприємства / Н. П. Скригун, Л. В. Чорноус // Наукові праці НУХТ. – К.: НУХТ, 2006. – Ч. 1. - № 19. – С. 120. (С. 38–40)
http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/10505
 
Language other