Non-traditional marketing methods for a survey of consumer behaviour
eNUFTIR
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Non-traditional marketing methods for a survey of consumer behaviour
Нетрадиционные маркетинговые методы для обследования потребительского поведения Нетрадиційний маркетинг методи для дослідження поведінки споживачів |
|
Creator |
Кочмарук, М. В.
Кочмарук, М. В. Kochmaruck, M. Василько, Т. Д. Василько, Т. Д. Vasilko, T. Чорноус, Л. В. Чорноус, Л. В. Chornous, L. |
|
Subject |
eye tracking
coolhunting non-traditional researches consumer behavior neuromarketing око складання інноваційні дослідження кулхантинг споживчої поведінки нейромаркетинг глаз слежения кулхантинг нетрадиционных исследований поведение потребителей нейромаркетинга |
|
Description |
The article deals with examination and analyzing some kinds of non-traditional marketing analyses which can be used in the consumer behaviour survey. Advantages and disadvantages of non-traditional marketing analyses are substantiated. Recommendations about effective application for optimal analysis which takes to account types of objects under examination were developed. В статье рассматриваются экспертизы и анализа некоторых видов нетрадиционных маркетинговых исследований, которые могут быть использованы в исследование потребительского поведения. Преимущества и недостатки нетрадиционных маркетинговых исследований обоснованы. Рекомендации относительно эффективного применения для оптимального анализа, которые учитываются типы объектов в рамках обследования были разработаны. У статті розглядаються експертизи та аналізу деяких видів нетрадиційних маркетингових досліджень, які можуть бути використані дослідження споживчого поведінки. Переваги і недоліки нетрадиційних маркетингових досліджень обґрунтовані. Рекомендації щодо ефективного застосування для оптимального аналізу, які враховуються типи об'єктів в рамках обстеження були розроблені. |
|
Date |
2013-10-21T11:27:00Z
2013-10-21T11:27:00Z 2013 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Kochmaruk, M. Traditional marketing methods for the study of the behavior of the consumer / M. Kochmaruk, T. Vasilko, L. Chornous // Nauka i studia. – Przemyśl, Sp. z o.o. «Nauka i studia», 2013. - № 13 (81). – P. 5-10.
http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/10506 |
|
Language |
other
|
|