Запис Детальніше

Non-traditional marketing methods for a survey of consumer behaviour

eNUFTIR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Non-traditional marketing methods for a survey of consumer behaviour
Нетрадиционные маркетинговые методы для обследования потребительского поведения
Нетрадиційний маркетинг методи для дослідження поведінки споживачів
 
Creator Кочмарук, М. В.
Кочмарук, М. В.
Kochmaruck, M.
Василько, Т. Д.
Василько, Т. Д.
Vasilko, T.
Чорноус, Л. В.
Чорноус, Л. В.
Chornous, L.
 
Subject eye tracking
coolhunting
non-traditional researches
consumer behavior
neuromarketing
око складання
інноваційні дослідження
кулхантинг
споживчої поведінки
нейромаркетинг
глаз слежения
кулхантинг
нетрадиционных исследований
поведение потребителей
нейромаркетинга
 
Description The article deals with examination and analyzing some kinds of non-traditional marketing analyses which can be used in the consumer behaviour survey. Advantages and disadvantages of non-traditional marketing analyses are substantiated. Recommendations about effective application for optimal analysis which takes to account types of objects under examination were developed.

В статье рассматриваются экспертизы и анализа некоторых видов нетрадиционных маркетинговых исследований, которые могут быть использованы в исследование потребительского поведения. Преимущества и недостатки нетрадиционных маркетинговых исследований обоснованы. Рекомендации относительно эффективного применения для оптимального анализа, которые учитываются типы объектов в рамках обследования были разработаны.
У статті розглядаються експертизи та аналізу деяких видів нетрадиційних маркетингових досліджень, які можуть бути використані дослідження споживчого поведінки. Переваги і недоліки нетрадиційних маркетингових досліджень обґрунтовані. Рекомендації щодо ефективного застосування для оптимального аналізу, які враховуються типи об'єктів в рамках обстеження були розроблені.
 
Date 2013-10-21T11:27:00Z
2013-10-21T11:27:00Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Kochmaruk, M. Traditional marketing methods for the study of the behavior of the consumer / M. Kochmaruk, T. Vasilko, L. Chornous // Nauka i studia. – Przemyśl, Sp. z o.o. «Nauka i studia», 2013. - № 13 (81). – P. 5-10.
http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/10506
 
Language other