Запис Детальніше

Маркетинг вражень та його місце в системі маркетингових комінікацій

eNUFTIR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетинг вражень та його місце в системі маркетингових комінікацій
Маркетинг впечатлений и его место в системе маркетинговых коминикаций
Marketing experience and its place in the marketing kominikatsiy
 
Creator Чорноус, Л. В.
Чорноус, Л. В.
Chornous, L.
Скригун, Н. П.
Скрыгун, Н. П.
Skrygun, N.
 
Subject виставки
спонсорство
маркетинг
комунікації
реклама
стимулювання збуту
паблік рилейшнз
персональний продаж
брендинг
выставки
маркетинг
спонсорство
коммуникации
реклама
стимулирование сбыта
паблик рилейшнз
персональные продажи
брендинг
branding
exhibition sponsorship
marketing
communications
advertising
sales promotion
public relations
personal selling
 
Date 2013-10-21T11:27:30Z
2013-10-21T11:27:30Z
2009
 
Type Thesis
 
Identifier Чорноус, Л. В. Маркетинг вражень та його місце в системі маркетингових комінікацій / Л. В.Чорноус, Н. П. Скригун // Проблеми економіки підприємств у сучасних умовах : V Міжнародна науково-практична конференція. – К.: НУХТ, 2009. – С. 68.
http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/10508
 
Language other