Маркетинг вражень та його місце в системі маркетингових комінікацій
eNUFTIR
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Маркетинг вражень та його місце в системі маркетингових комінікацій
Маркетинг впечатлений и его место в системе маркетинговых коминикаций Marketing experience and its place in the marketing kominikatsiy |
|
Creator |
Чорноус, Л. В.
Чорноус, Л. В. Chornous, L. Скригун, Н. П. Скрыгун, Н. П. Skrygun, N. |
|
Subject |
виставки
спонсорство маркетинг комунікації реклама стимулювання збуту паблік рилейшнз персональний продаж брендинг выставки маркетинг спонсорство коммуникации реклама стимулирование сбыта паблик рилейшнз персональные продажи брендинг branding exhibition sponsorship marketing communications advertising sales promotion public relations personal selling |
|
Date |
2013-10-21T11:27:30Z
2013-10-21T11:27:30Z 2009 |
|
Type |
Thesis
|
|
Identifier |
Чорноус, Л. В. Маркетинг вражень та його місце в системі маркетингових комінікацій / Л. В.Чорноус, Н. П. Скригун // Проблеми економіки підприємств у сучасних умовах : V Міжнародна науково-практична конференція. – К.: НУХТ, 2009. – С. 68.
http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/10508 |
|
Language |
other
|
|