Ціноутворення як основна прерогатива відділу маркетингу
eNUFTIR
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Ціноутворення як основна прерогатива відділу маркетингу
Ценообразование как основная прерогатива отдела маркетинга Tsіnoutvorennya yak main prerogatives vіddіlu Marketing |
|
Creator |
Удод, К. В.
Удод, Е. В. Udod, K. Чорноус, Л. В. Чорноус, Л. В. Chornous, L. |
|
Subject |
маркетинг
ступінь монополізації попиту ціноуворення цінова рівновага ціна розпродажів маркетинг ценообразование степень монополизации спроса ценовое равновесие цена распродаж degree of monopolization inquiry tsinouvorennya pricing equilibrium price sales marketing |
|
Date |
2013-10-21T11:28:02Z
2013-10-21T11:28:02Z 2013 |
|
Type |
Thesis
|
|
Identifier |
Удод, К. В. Ціноутворення як основна прерогатива відділу маркетингу / К. В. Удод, Л. В. Чорноус // Сучасні зручності Веді – 2013 : матеріали IX Міжнародної науково-практичної конференції, Економічні науки. – Прага : «Освіта і наука» залишилися тільки стоячі місця, 2013. – Ч. 7. - С. 30-32.
http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/10510 |
|
Language |
other
|
|