Оцінка загроз використання маркетингових інструментів в період ринкової кризи
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Оцінка загроз використання маркетингових інструментів в період ринкової кризи
|
|
Creator |
Карпіщенко, Олександр Олексійович
Карпищенко, Александр Алексеевич Karpishchenko, Oleksandr Oleksiiovych Титаренко, Ю.В. |
|
Subject |
антикризове управління
антикризисное управление anticrisis management маркетингові інструменти маркетинговые инструменты marketing tools |
|
Description |
Для покращення умов функціонування, зростання прибутковості та конкурентоспроможності в умовах загострення кризових явищ на регіональному, національному та світовому ринках, підприємства повинні оцінувати чинники невизначеності та різного роду ризики. Тому удосконалення антикризових маркетингових інструментів на підприємстві залишається відкритим питанням сучасної економіки.
|
|
Publisher |
Сумський державний університет
|
|
Date |
2013-10-23T11:37:18Z
2013-10-23T11:37:18Z 2013 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Карпіщенко, О.О. Оцінка загроз використання маркетингових інструментів в період ринкової кризи [Текст] / О.О. Карпіщенко, Ю.В. Титаренко // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої пам'яті проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 24-26 квітня 2013 р. / За заг. ред. О.В. Прокопенко. — Суми : СумДУ, 2013. — Т.4. — С. 31-32.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32542 |
|
Language |
uk
|
|