Запис Детальніше

Оцінка загроз використання маркетингових інструментів в період ринкової кризи

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Оцінка загроз використання маркетингових інструментів в період ринкової кризи
 
Creator Карпіщенко, Олександр Олексійович
Карпищенко, Александр Алексеевич
Karpishchenko, Oleksandr Oleksiiovych
Титаренко, Ю.В.
 
Subject антикризове управління
антикризисное управление
anticrisis management
маркетингові інструменти
маркетинговые инструменты
marketing tools
 
Description Для покращення умов функціонування, зростання прибутковості та конкурентоспроможності в умовах загострення кризових явищ на регіональному, національному та світовому ринках, підприємства повинні оцінувати чинники невизначеності та різного роду ризики. Тому удосконалення антикризових маркетингових інструментів на підприємстві залишається відкритим питанням сучасної економіки.
 
Publisher Сумський державний університет
 
Date 2013-10-23T11:37:18Z
2013-10-23T11:37:18Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Карпіщенко, О.О. Оцінка загроз використання маркетингових інструментів в період ринкової кризи [Текст] / О.О. Карпіщенко, Ю.В. Титаренко // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої пам'яті проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 24-26 квітня 2013 р. / За заг. ред. О.В. Прокопенко. — Суми : СумДУ, 2013. — Т.4. — С. 31-32.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32542
 
Language uk