Conceptual basis of preschool teachers’ professional competence formation in Germany
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/257/
378.2.011.3-51(377) |
|
Title |
Conceptual basis of preschool teachers’ professional competence formation in Germany
Концептуальні засади формування професійної компетентності фахівців дошкільної освіти в Німеччині |
|
Creator |
Мельник, Наталія Іванівна
|
|
Subject |
Всеукраїнські
Педагогічна освіта Збірники наукових праць |
|
Description |
The problem of Conceptual basis of preschool teachers’ professional competence formation in Germany is analyzed in the article. Main principles of qualitative professional preparation also main factors of successful German preschool teachers’ professional competence formation are systemized and distinguished by the author.
У статті презентовано концептуальні засади педагогічної професійної освіти в Німеччині, виокремлено основні положення концепцій щодо професійної підготовки фахівців дошкільної освіти. На основі комплексного аналізу автором систематизовано принципи якісної підготовки спеціалістів дошкільної сфери в Німеччині. Встановлено основні чинники формування професійної компетентності німецьких педагогічних кадрів у дошкільній освіті. |
|
Publisher |
Уманський державний педагогічний університет імені павла Тичини, ПП Жовтий О.О.
|
|
Date |
2012
|
|
Type |
Стаття
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/257/1/N_Melnyk_Conceptual%20basis%20of%20Prof%20Form%20in%20Germany.pdf
Мельник, Наталія Іванівна (2012) Концептуальні засади формування професійної компетентності фахівців дошкільної освіти в Німеччині зб. наук. пр. Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини / [ред. кол. Побірченко Н. С. та інші]., Ч.3 (6). с. 168-181. |
|