Запис Детальніше

Conceptual basis of preschool teachers’ professional competence formation in Germany

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/257/
378.2.011.3-51(377)
 
Title Conceptual basis of preschool teachers’ professional competence formation in Germany
Концептуальні засади формування професійної компетентності фахівців дошкільної освіти в Німеччині
 
Creator Мельник, Наталія Іванівна
 
Subject Всеукраїнські
Педагогічна освіта
Збірники наукових праць
 
Description The problem of Conceptual basis of preschool teachers’ professional competence formation in Germany is analyzed in the article. Main principles of qualitative professional preparation also main factors of successful German preschool teachers’ professional competence formation are systemized and distinguished by the author.
У статті презентовано концептуальні засади педагогічної професійної освіти в Німеччині, виокремлено основні положення концепцій щодо професійної підготовки фахівців дошкільної освіти. На основі комплексного аналізу автором систематизовано принципи якісної підготовки спеціалістів дошкільної сфери в Німеччині. Встановлено основні чинники формування професійної компетентності німецьких педагогічних кадрів у дошкільній освіті.
 
Publisher Уманський державний педагогічний університет імені павла Тичини, ПП Жовтий О.О.
 
Date 2012
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/257/1/N_Melnyk_Conceptual%20basis%20of%20Prof%20Form%20in%20Germany.pdf
Мельник, Наталія Іванівна (2012) Концептуальні засади формування професійної компетентності фахівців дошкільної освіти в Німеччині зб. наук. пр. Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини / [ред. кол. Побірченко Н. С. та інші]., Ч.3 (6). с. 168-181.