Preschool teacher’s professional competency formation in USA and Germany as the main condition of creative self-realization in the professional activity
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/262/
373.21“71”(73) |
|
Title |
Preschool teacher’s professional competency formation in USA and Germany as the main condition of creative self-realization in the professional activity
Формування професійної компетентності майбутніх фахівців дошкільної освіти у США та Німеччині як умова творчої самореалізації у професійній діяльності |
|
Creator |
Мельник, Наталія Іванівна
|
|
Subject |
Всеукраїнські
Педагогічна освіта Педагогічний процес Збірники наукових праць |
|
Description |
The problem of Preschool teacher’s professional competency formation in USA and Germany is analyzed in the article. Different approaches to the process of professional teaches’ preparation organization are analysed by the author; components of future preschool teachers’ professional competency that proved by American and German scientists are distinguished in the issue; conditions of creative self-realization in the process of professional activity are argued in the given article
У статті досліджено проблему формування професійної компетентності майбутніх фахівців дошкільної освіти у США та Німеччині; проаналізовано підходи до організації професійної підготовки педагогів; визначено компоненти професійної компетентності, які визначені провідними американськими та німецькими науковцями; обґрунтовано умови творчої самореалізації майбутніх працівників дошкільної освіти на основі врахування передового педагогічного досвіду розвинутих країн світу |
|
Publisher |
Сумський державний педагогічний університет ім. А. С. Макаренка
|
|
Date |
2012
|
|
Type |
Стаття
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/262/1/N_Melnyk_Formation%20of%20PC%20as%20the%20Condition%20of%20CR.pdf
Мельник, Наталія Іванівна (2012) Формування професійної компетентності майбутніх фахівців дошкільної освіти у США та Німеччині як умова творчої самореалізації у професійній діяльності Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. – наук. жур-л. (7(25)). с. 163-169. |
|