Запис Детальніше

Preschool teacher’s professional competency formation in USA and Germany as the main condition of creative self-realization in the professional activity

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/262/
373.21“71”(73)
 
Title Preschool teacher’s professional competency formation in USA and Germany as the main condition of creative self-realization in the professional activity
Формування професійної компетентності майбутніх фахівців дошкільної освіти у США та Німеччині як умова творчої самореалізації у професійній діяльності
 
Creator Мельник, Наталія Іванівна
 
Subject Всеукраїнські
Педагогічна освіта
Педагогічний процес
Збірники наукових праць
 
Description The problem of Preschool teacher’s professional competency formation in USA and Germany is analyzed in the article. Different approaches to the process of professional teaches’ preparation organization are analysed by the author; components of future preschool teachers’ professional competency that proved by American and German scientists are distinguished in the issue; conditions of creative self-realization in the process of professional activity are argued in the given article
У статті досліджено проблему формування професійної компетентності майбутніх фахівців дошкільної освіти у США та Німеччині; проаналізовано підходи до організації професійної підготовки педагогів; визначено компоненти професійної компетентності, які визначені провідними американськими та німецькими науковцями; обґрунтовано умови творчої самореалізації майбутніх працівників дошкільної освіти на основі врахування передового педагогічного досвіду розвинутих країн світу
 
Publisher Сумський державний педагогічний університет ім. А. С. Макаренка
 
Date 2012
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/262/1/N_Melnyk_Formation%20of%20PC%20as%20the%20Condition%20of%20CR.pdf
Мельник, Наталія Іванівна (2012) Формування професійної компетентності майбутніх фахівців дошкільної освіти у США та Німеччині як умова творчої самореалізації у професійній діяльності Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. – наук. жур-л. (7(25)). с. 163-169.