Запис Детальніше

Transdisciplinary approach in the preschool teachers’ professional preparation in USA and Germany

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/264/
372. 3 ( 477 )
 
Title Transdisciplinary approach in the preschool teachers’ professional preparation in USA and Germany
Трансдисциплінарний підхід до формування професійної компетентності фахівців дошкільної освіти у США та Німеччині
 
Creator Мельник, Наталія Іванівна
 
Subject Педагогічна освіта
Педагогічний процес
Збірники наукових праць
 
Description The problem of transdisciplinary approach in the preschool teachers’ professional preparation in USA and Germany is actualized in the article. Peculiarities transdisciplinary approach to the organization of High schools’ educational process are analysed; forms of it’s realization are distinguished. The main factors of successful realization of professional tasks of future preschool specialists’ preparation in the context of transdisciplinary approach to the psychology-pedagogical disciplines’ circle teaching are studied.
У статті досліджено проблему формування професійної компетентності спеціалістів дошкільної освіти США та Німеччині у контексті трансдисциплінарної концепції підготовки фахівців, проаналізовано особливості трансдисциплінарного підходу в організації освітнього процесу вищих навчальних закладів, виокремлено форми його реалізації. Встановлено основні чинники успішної реалізації завдань професійної підготовки майбутніх спеціалістів дошкільної освіти в умовах трансдисциплінарного підходу викладання дисциплін психолого-педагогічного циклу.
 
Publisher Уманський державний педагогічний університет імені павла Тичини, ПП Жовтий О.О.
 
Date 2012
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/264/1/N_Melnyk_Transdiciplinary%20approach%20in%20PT%20ProfTrain.pdf
Мельник, Наталія Іванівна (2012) Трансдисциплінарний підхід до формування професійної компетентності фахівців дошкільної освіти у США та Німеччині Психолого-педагогічні проблеми сільської школи : зб. н. пр. Уман. держ. пед. ун. ім. Павла Тичини (42.Ч 1). с. 20-26.