Transdisciplinary approach in the preschool teachers’ professional preparation in USA and Germany
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/264/
372. 3 ( 477 ) |
|
Title |
Transdisciplinary approach in the preschool teachers’ professional preparation in USA and Germany
Трансдисциплінарний підхід до формування професійної компетентності фахівців дошкільної освіти у США та Німеччині |
|
Creator |
Мельник, Наталія Іванівна
|
|
Subject |
Педагогічна освіта
Педагогічний процес Збірники наукових праць |
|
Description |
The problem of transdisciplinary approach in the preschool teachers’ professional preparation in USA and Germany is actualized in the article. Peculiarities transdisciplinary approach to the organization of High schools’ educational process are analysed; forms of it’s realization are distinguished. The main factors of successful realization of professional tasks of future preschool specialists’ preparation in the context of transdisciplinary approach to the psychology-pedagogical disciplines’ circle teaching are studied.
У статті досліджено проблему формування професійної компетентності спеціалістів дошкільної освіти США та Німеччині у контексті трансдисциплінарної концепції підготовки фахівців, проаналізовано особливості трансдисциплінарного підходу в організації освітнього процесу вищих навчальних закладів, виокремлено форми його реалізації. Встановлено основні чинники успішної реалізації завдань професійної підготовки майбутніх спеціалістів дошкільної освіти в умовах трансдисциплінарного підходу викладання дисциплін психолого-педагогічного циклу. |
|
Publisher |
Уманський державний педагогічний університет імені павла Тичини, ПП Жовтий О.О.
|
|
Date |
2012
|
|
Type |
Стаття
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/264/1/N_Melnyk_Transdiciplinary%20approach%20in%20PT%20ProfTrain.pdf
Мельник, Наталія Іванівна (2012) Трансдисциплінарний підхід до формування професійної компетентності фахівців дошкільної освіти у США та Німеччині Психолого-педагогічні проблеми сільської школи : зб. н. пр. Уман. держ. пед. ун. ім. Павла Тичини (42.Ч 1). с. 20-26. |
|