Forming of future English language teachers’ abilities for making of virtual pedagogical interaction
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/294/
|
|
Title |
Forming of future English language teachers’ abilities for making of virtual pedagogical interaction
Формування умінь майбутніх учителів іноземних мов до творення віртуальної педагогічної взаємодії |
|
Creator |
Павлюк, Роман Олександрович
|
|
Subject |
Спецради Університету
|
|
Description |
The thesis is devoted to a problem of forming of future English language teachers’ abilities for making of virtual pedagogical interaction. It has been theoretically investigated substantiated and experimentally proved the effectiveness of the development of creative potential of future teacher by means of using of training systems and art-therapeutical technologies, which promotes formation of future English language teachers’ make virtual pedagogical interaction. It has been also proved that formation of future English language teachers’ abilities for making of virtual pedagogical interaction can be effective under the condition of formation of creative-virtual abilities which consists of creative-communicative abilities (communicative, rhetorical components), virtual abilities (nature-virtual, computer-virtual components), pedagogical-creative abilities (creative, methodical components).
Дисертацію присвячено проблемі формування вмінь майбутніх учителів іноземних мов до творення віртуальної педагогічної взаємодії. З’ясовано стан розробленості проблеми в педагогічній теорії та практиці. Визначено, теоретично обґрунтовано та експериментально підтверджено ефективність розвитку креативного потенціалу майбутніх педагогів шляхом використання тренінгових систем, мистецьких педагогічних технології та арт-терапевтичних технологій, що у свою чергу сприяє формуванню вмінь майбутніх учителів іноземних мов до творення віртуальної педагогічної взаємодії. Доведено, що формування вмінь майбутніх учителів іноземних мов до творення віртуальної педагогічної взаємодії може бути ефективним за умови формування креативно-віртуальних умінь. Це поняття комплексне і включає в себе такі складові частини: креативно-комунікативні уміння – комплекс інтелектуальних, емоційних та поведінкових особливостей індивіда, які сприяють нестандартному, нешаблонному рішенню ситуацій, що виникають у спілкуванні, вибору найбільш ефективних стратегій поведінки, розв’язанню проблем, що виникають під час взаємодії з іншими людьми; віртуальні уміння – це комплекс умінь індивіда роботи на комп’ютері та умінь розвитку уяви й фантазії дитини засобами залучення до участі у віртуальному педагогічному процесі; педагогічно-креативні уміння – здатність породжувати нові, унікальні ідеї, володіти вмінням реалізовувати власний творчий потенціал, розвивати креативність вихованців, здійснювати розвиток особистості засобами мистецтва та виховувати повагу і любов до творів мистецтва. |
|
Date |
2009-10
|
|
Type |
Автореферат дисертації
NonPeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/294/1/R_Pavlyuk_AREF_FLMD_P.pdf
Павлюк, Роман Олександрович (2009) Формування умінь майбутніх учителів іноземних мов до творення віртуальної педагогічної взаємодії Кандидат thesis, Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського. |
|