Запис Детальніше

Scientific and pedagogical views of scientists early twentieth century in education and training CHILD native language

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/353/
http://narodna_osvita@ukr.net
 
Title Scientific and pedagogical views of scientists early twentieth century in education and training CHILD native language
Науково-педагогічні погляди вчених початку хх століття на виховання і навчання дитини рідною мовою
 
Creator Богданець-Білоскаленко, Наталія Іванівна
 
Subject Фахові (входять до переліку фахових, затверджений МОН)
 
Description An author in the article is analyse the looks of teachers of beginning of ÕÕ age in relation to importance and necessity of studies and education of children by the mother tongue. Beginning from family, preschool, midchildhood, they considered, the major factor of becoming of personality is the mother tongue. However even the compressed scientific reflection of theoretical looks of these unique scientists-teachers induces to national education through respect to the mother tongue.
Автором у статті проаналізовано погляди педагогів початку ХХ століття щодо важливості й необхідності навчання та виховання дітей рідною мовою. Починаючи з сім’ї, дитячого садка, молодшого шкільного віку, вважали вони, найважливішим фактором становлення особистості є рідна мова. Проте навіть стислий науковий роздум теоретичних поглядів цих неповторних учених-педагогів спонукає до національного виховання через повагу до рідної мови.
 
Publisher Київський обласний інститут підвищення кваліфікації
 
Date 2012
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/353/1/N_Bogdanets-Biloskalenko_NO_2%2817%29_PED_PI.pdf
Богданець-Білоскаленко, Наталія Іванівна (2012) Науково-педагогічні погляди вчених початку хх століття на виховання і навчання дитини рідною мовою Народна освіта, 2 (17).