Запис Детальніше

Самоосвітня діяльність майбутнього вчителя іноземної мови: компоненти процесу підготовки до її здійснення

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/404/
 
Title Самоосвітня діяльність майбутнього вчителя іноземної мови: компоненти процесу підготовки до її здійснення
Самообразовательная деятельность будущего учителя иностранного языка: компоненты процесса подготовки к ее осуществлению
The self-education activity of the future foreign language teachers: the components of the training process
 
Creator Чернігівська, Наталія Станіславівна
 
Subject Збірники наукових праць
 
Description У статті розглянуто мотиваційний, когнітивний, операційний та рефлексивний компоненти процесу підготовки майбутнього вчителя іноземної мови до самоосвітньої діяльності. Психолого-педагогічний аналіз дозволив зробити висновок, що всі компоненти структурно пов’язані і відображають логіку навчального процесу ВНЗ. Доведено, що компоненти самоосвітньої діяльності існують в структурі цілісної професійної підготовки.
В статье рассмотрены мотивационный, когнитивный, операционный, и рефлексивный компоненты процесса подготовки будущего учителя иностранного языка к самообразовательной деятельности. Психолого-педагогический анализ позволил сделать вывод, что все компоненты структурно связаны и отображают логику процесса обучения в высшем учебном заведении. Доказано, что компонеты самообразовательной деятельности существуют в структуре целостной профессиональной подготовки.
The motivational, cognitive, operating and reflexive components of future foreign language teacher training process to the self-education activity were considered in the article. The psychoeducational analysis made it possible to draw a conclusion that all the components were structurally connected and the model could reconstruct and represent the logic of studying process in higher educational establishment. It was proved that the self-education components existed in the process of mastering the integral professional training.
 
Publisher Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова
 
Date 2011
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/404/1/N_Chernihivska_2012_VIRD_19_GI.pdf
Чернігівська, Наталія Станіславівна (2011) Самоосвітня діяльність майбутнього вчителя іноземної мови: компоненти процесу підготовки до її здійснення Вісник інституту розвитку дитини (19). с. 123-126.