Запис Детальніше

Communicative competence future primary school teacher as psychological and pedagogical problems

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/443/
 
Title Communicative competence future primary school teacher as psychological and pedagogical problems
Комунікативна компетентність майбутнього вчителя початкової школи як психолого-педагогічна проблема
Коммуникативная компетентность учителя начальной школы как психолого-педагогическая проблема
 
Creator Кипиченко, Наталія Сергіївна
 
Subject Фахові (входять до переліку фахових, затверджений МОН)
 
Description The article reviews the main approaches of scientists to determine the nature and structure of communicative competence, the essence and the concept of "communicative competence of primary school teachers," defined structural components of communicative competence of primary school teacher
У статті розглянуто основні підходи вчених до визначення сутності та структури комунікативної компетентності; уточнено сутність та зміст поняття «комунікативна компетентність учителя початкової школи», визначено структурні компоненти комунікативної компетентності вчителя початкової школи
В статье рассмотрены основные подходы ученых к определению сущности и структуры коммуникативной компетентности уточнены сущность и содержание понятия «коммуникативная компетентность учителя начальной школы», определены структурные компоненты коммуникативной компетентности учителя начальной школы
 
Publisher Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ "Криворізький національний університет"
 
Date 2012
 
Type Стаття
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language ua
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/443/1/%D0%9A%D0%B8%D0%BF%D0%B8%D1%87%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE%20%D0%9D.%D0%A1..pdf
Кипиченко, Наталія Сергіївна (2012) Комунікативна компетентність майбутнього вчителя початкової школи як психолого-педагогічна проблема Педагогіка вищої та середньої школи (36). с. 274-279. ISSN 2304-4470