Diagnosis personal-professional development of primary school teachers: theoretical foundations and Technology
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/450/
371.13:371.126](477)(043) |
|
Title |
Diagnosis personal-professional development of primary school teachers: theoretical foundations and Technology
Діагностування особистісно-професійного зростання вчителя початкової школи: теоретичні основи та технології |
|
Creator |
Мартиненко, Світлана Миколаївна
|
|
Subject |
Педагогічна освіта
|
|
Description |
The article highlights the theoretical foundations and diagnostic technology of personal and professional growth of elementary school teacher whose application enables thoroughly examine the level of the training of the pedagogical activity and the development of personal qualities of the teacher.
У статті висвітлюються теоретичні основи та діагностичні технології визначення особистісно-професійного зростання вчителя початкової школи, застосування яких дає можливість ґрунтовно вивчати рівень формування готовності до педагогічної діяльності та розвиток особистісних якостей вчителя. |
|
Date |
2012
|
|
Type |
Стаття
NonPeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
ua
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/450/1/%D0%9C%D0%B0%D1%80%D1%82%D0%B8%D0%BD%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE%20%D0%A1.%D0%9C._1.pdf
Мартиненко, Світлана Миколаївна (2012) Діагностування особистісно-професійного зростання вчителя початкової школи: теоретичні основи та технології Рідна мова: освітній квартальник Українського вчительського товариства у Польщі. (17). с. 34-43. |
|