Запис Детальніше

Diagnosis personal-professional development of primary school teachers: theoretical foundations and Technology

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/450/
371.13:371.126](477)(043)
 
Title Diagnosis personal-professional development of primary school teachers: theoretical foundations and Technology
Діагностування особистісно-професійного зростання вчителя початкової школи: теоретичні основи та технології
 
Creator Мартиненко, Світлана Миколаївна
 
Subject Педагогічна освіта
 
Description The article highlights the theoretical foundations and diagnostic technology of personal and professional growth of elementary school teacher whose application enables thoroughly examine the level of the training of the pedagogical activity and the development of personal qualities of the teacher.
У статті висвітлюються теоретичні основи та діагностичні технології визначення особистісно-професійного зростання вчителя початкової школи, застосування яких дає можливість ґрунтовно вивчати рівень формування готовності до педагогічної діяльності та розвиток особистісних якостей вчителя.
 
Date 2012
 
Type Стаття
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language ua
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/450/1/%D0%9C%D0%B0%D1%80%D1%82%D0%B8%D0%BD%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE%20%D0%A1.%D0%9C._1.pdf
Мартиненко, Світлана Миколаївна (2012) Діагностування особистісно-професійного зростання вчителя початкової школи: теоретичні основи та технології Рідна мова: освітній квартальник Українського вчительського товариства у Польщі. (17). с. 34-43.