The use of labels as a means of stylistic skills of primary school teachers
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/456/
|
|
Title |
The use of labels as a means of stylistic skills of primary school teachers
Використання опису як засобу формування стилістичних умінь учителя початкових класів Использование описания как средства формирования стилистических умений учителя начальных классов |
|
Creator |
Порядченко, Леся Анатоліївна
|
|
Subject |
Збірники наукових праць
|
|
Description |
The article highlights the need to inform people who are qualified primary school teacher or a pre-school teacher with a description of how the functional-semantic type of speech, with peculiarities of its structure, construction and method of implementation in the educational process of pre-schools and primary schools. Description is a type of monologue plays an important role in language development of a child in their daily lives more prone expressed in the form of a story. Description expressing static events children learn much more difficult because teachers need to know its features to teach children to properly use its views
У статті висвітлено необхідність ознайомлення людей, які здобувають кваліфікацію вчителя початкової школи чи вихователя дошкільного закладу з описом як функціонально-смисловим типом мовлення, з особливостями його будови, побудови та методикою впровадження в навчально-виховний процес дошкільних закладів та початкових шкіл. Опис, як один з видів монологу, відіграє важливу роль в розвитку мовлення дитини, яка в повсякденному житті більше схильна виражатися в формі розповіді. Опис, в якому виражається статичність подій діти засвоюють значно важче, тому педагогам потрібно знати його особливості, щоб навчати дітей правильно користуватися його видами В статье рассматриваются необходимость ознакомления людей, получающих квалификацию учителя начальной школы или воспитателя дошкольного учреждения с описанием как функционально-смысловым типом речи, с особенностями его строения, построения и методикой внедрения в учебно-воспитательный процесс дошкольных учреждений и начальных школ. Описание, как один из видов монолога, играет важную роль в развитии речи ребенка, в повседневной жизни более склонна выражаться в форме рассказа. Описание, в котором выражается статичность событий дети усваивают значительно труднее, поэтому педагогам нужно знать его особенности, чтобы учить детей правильно пользоваться его видами |
|
Publisher |
Умань: ПП Жовтий О.О.
|
|
Date |
2012
|
|
Type |
Стаття
NonPeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
en
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/456/1/%D1%83%D0%BC%D0%B0%D0%BD%D1%8C_%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F_%D0%BF%D0%BE%D1%80%D1%8F%D0%B4%D1%87%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE.pdf
Порядченко, Леся Анатоліївна (2012) Використання опису як засобу формування стилістичних умінь учителя початкових класів Проблеми пiдготовки сучасного вчителя: Зб. наук. праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини, 6 (3). с. 136-142. |
|