Запис Детальніше

The use of labels as a means of stylistic skills of primary school teachers

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/456/
 
Title The use of labels as a means of stylistic skills of primary school teachers
Використання опису як засобу формування стилістичних умінь учителя початкових класів
Использование описания как средства формирования стилистических умений учителя начальных классов
 
Creator Порядченко, Леся Анатоліївна
 
Subject Збірники наукових праць
 
Description The article highlights the need to inform people who are qualified primary school teacher or a pre-school teacher with a description of how the functional-semantic type of speech, with peculiarities of its structure, construction and method of implementation in the educational process of pre-schools and primary schools. Description is a type of monologue plays an important role in language development of a child in their daily lives more prone expressed in the form of a story. Description expressing static events children learn much more difficult because teachers need to know its features to teach children to properly use its views
У статті висвітлено необхідність ознайомлення людей, які здобувають кваліфікацію вчителя початкової школи чи вихователя дошкільного закладу з описом як функціонально-смисловим типом мовлення, з особливостями його будови, побудови та методикою впровадження в навчально-виховний процес дошкільних закладів та початкових шкіл. Опис, як один з видів монологу, відіграє важливу роль в розвитку мовлення дитини, яка в повсякденному житті більше схильна виражатися в формі розповіді. Опис, в якому виражається статичність подій діти засвоюють значно важче, тому педагогам потрібно знати його особливості, щоб навчати дітей правильно користуватися його видами
В статье рассматриваются необходимость ознакомления людей, получающих квалификацию учителя начальной школы или воспитателя дошкольного учреждения с описанием как функционально-смысловым типом речи, с особенностями его строения, построения и методикой внедрения в учебно-воспитательный процесс дошкольных учреждений и начальных школ. Описание, как один из видов монолога, играет важную роль в развитии речи ребенка, в повседневной жизни более склонна выражаться в форме рассказа. Описание, в котором выражается статичность событий дети усваивают значительно труднее, поэтому педагогам нужно знать его особенности, чтобы учить детей правильно пользоваться его видами
 
Publisher Умань: ПП Жовтий О.О.
 
Date 2012
 
Type Стаття
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language en
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/456/1/%D1%83%D0%BC%D0%B0%D0%BD%D1%8C_%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F_%D0%BF%D0%BE%D1%80%D1%8F%D0%B4%D1%87%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE.pdf
Порядченко, Леся Анатоліївна (2012) Використання опису як засобу формування стилістичних умінь учителя початкових класів Проблеми пiдготовки сучасного вчителя: Зб. наук. праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини, 6 (3). с. 136-142.