New approaches to design innovation of educational environment school as a pedagogical problem
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/457/
37.012 |
|
Title |
New approaches to design innovation of educational environment school as a pedagogical problem
Сучасні підходи до моделювання інноваційного розвитку освітнього середовища навчального закладу як педагогічної проблеми Современные подходы к моделированию инновационного развития образовательной среды учебного заведения как педагогической проблемы |
|
Creator |
Мартиненко, Світлана Миколаївна
Жукова, А.Г. |
|
Subject |
Фахові (входять до переліку фахових, затверджений МОН)
|
|
Description |
The paper explores contemporary approaches to modeling the innovative development of the educational environment of the institution, its features defined, given a model educational environment developed by foreign and domestic scholars, - the open nature and content of the basic concepts of research
У статті проаналізовано сучасні підходи до моделювання інноваційного розвитку освітнього середовища навчального закладу, визначено його особливості; подано моделі освітнього середовища, розроблені зарубіжними та вітчизняними науковцями,- розкрите сутність і зміст базових понять дослідження В статье проанализированы современные подходы к моделированию инновационного развития образовательной среды учебного заведения, определены его особенности; подано модели образовательной среды, разработанные зарубежными и отечественными учеными, - раскрыто сущность и содержание базовых понятий исследования |
|
Publisher |
Київський університет імені Бориса Грінченка
|
|
Date |
2012
|
|
Type |
Стаття
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/457/6/S_Martinenko_A_Zhukova_PO_TP_18_PI.pdf
Мартиненко, Світлана Миколаївна та Жукова, А.Г. (2012) Сучасні підходи до моделювання інноваційного розвитку освітнього середовища навчального закладу як педагогічної проблеми Педагогічна освіта: теорія і практика. Педагогіка. Психологія. (18). с. 68-74. |
|