Запис Детальніше

New approaches to design innovation of educational environment school as a pedagogical problem

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/457/
37.012
 
Title New approaches to design innovation of educational environment school as a pedagogical problem
Сучасні підходи до моделювання інноваційного розвитку освітнього середовища навчального закладу як педагогічної проблеми
Современные подходы к моделированию инновационного развития образовательной среды учебного заведения как педагогической проблемы
 
Creator Мартиненко, Світлана Миколаївна
Жукова, А.Г.
 
Subject Фахові (входять до переліку фахових, затверджений МОН)
 
Description The paper explores contemporary approaches to modeling the innovative development of the educational environment of the institution, its features defined, given a model educational environment developed by foreign and domestic scholars, - the open nature and content of the basic concepts of research
У статті проаналізовано сучасні підходи до моделювання інноваційного розвитку освітнього середовища навчального закладу, визначено його особливості; подано моделі освітнього середовища, розроблені зарубіжними та вітчизняними науковцями,- розкрите сутність і зміст базових понять дослідження
В статье проанализированы современные подходы к моделированию инновационного развития образовательной среды учебного заведения, определены его особенности; подано модели образовательной среды, разработанные зарубежными и отечественными учеными, - раскрыто сущность и содержание базовых понятий исследования
 
Publisher Київський університет імені Бориса Грінченка
 
Date 2012
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/457/6/S_Martinenko_A_Zhukova_PO_TP_18_PI.pdf
Мартиненко, Світлана Миколаївна та Жукова, А.Г. (2012) Сучасні підходи до моделювання інноваційного розвитку освітнього середовища навчального закладу як педагогічної проблеми Педагогічна освіта: теорія і практика. Педагогіка. Психологія. (18). с. 68-74.