Роль філософії освіти у формуванні педагогічного мислення
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/500/
|
|
Title |
Роль філософії освіти у формуванні педагогічного мислення
|
|
Creator |
Семчук, Надія Іванівна
|
|
Subject |
Фахові (входять до переліку фахових, затверджений МОН)
|
|
Description |
У статті порушуються проблеми визначення предмету і завдань педагогіки в умовах зміни суспільного статусу освіти, з'ясовується значення філософії освіти у процесі формування педагогічного мислення. Автор окреслює коло проблем, що ставить сучасна освітологія, та аналізує характер взаємин наукових галузей, спрямованих на створення ефективних освітніх стратегій.
В статье поднимаются проблемы определения предмета и заданий педагогики в условиях изменения общественного статуса образования, определяется роль философии образования в формировании педагогического мышления. Автор обозначает круг проблем,поставленних современним образованиеведением, и анализирует характер взаимоотношений наук, ориентированних на создание зффективних образовательних технологий. The article, the problems of the definition of the subject and the task of the pedagogy under conditions of changes of the social status of the education are brought up; the role of the philosophy of education in the forming of the pedagogic thought is distinguished. The author reveals the problem, which are formulated by "osvitologiya", and analyses the character of the relationship among the sciences, which are focused on the creation of the effective educational technologies. |
|
Date |
2011
|
|
Type |
Стаття
NonPeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/500/1/N_Semchuk_NPO_TP_1.pdf
Семчук, Надія Іванівна (2011) Роль філософії освіти у формуванні педагогічного мислення Неперервна професійна освіта: теорія і практика (1). |
|