Сфера освіти як об’єкт дослідження
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Сфера освіти як об’єкт дослідження
|
|
Creator |
Сисоєва, Світлана Олександрівна
|
|
Subject |
Збірники наукових праць
|
|
Description |
У статті проаналізовано генезис поняття «освіта», основні характеристики й ознаки сучасної освіти; показано, що сучасна система освіти є відкритою і задовольняє всім вимогам синергетичної системи (відкрита, нелінійна, неврівноважена, складна); розкрито сутність й методологічні концепти нового інтегрованого напряму пізнання сфери освіти – освітології.
The article analyzes the genesis of the concept “education”, the main characteristics and indications of contemporaneous education; shows that the contemporaneous education system is open and meets all requirements of synergetic system (open, nonlinear, unbalanced, compound); opens the essence and methodological concepts of the new integrated direction of the education sphere cognition – osvitologiya. |
|
Date |
2012
|
|
Type |
Стаття
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/515/1/S_Sysoieva_SOOD.pdf
Сисоєва, Світлана Олександрівна (2012) Сфера освіти як об’єкт дослідження Освітологія / українсько-польський щорічник (1). с. 22-29. |
|
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/515/
|
|