Запис Детальніше

Психолого-педагогічні основи цільового розвитку професійних орієнтирів в учнів загальноосвітніх навчальних закладів

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/517/
http://npo.org.ua/
 
Title Психолого-педагогічні основи цільового розвитку
професійних орієнтирів в учнів загальноосвітніх навчальних закладів
 
Creator Побірченко, Неоніла Антонівна
 
Subject Фахові (входять до переліку фахових, затверджений МОН)
 
Description У статті розкрито психологічну сутність та механізми цільового розвитку професійних орієнтирів в учнів загальноосвітнього навчального закладу. Визначено основні на-
прямки формування професійних орієнтирів в учнів на різних етапах навчання і розвитку, а саме: мотиваційна сфера, пізнавальний інтерес, риси характеру, ставлення до себе та
інших людей.
The article deals with the essence of psychological mechanisms and targeted development of professional orientation in students a comprehensive educational institution. The main directions of the formation of professional orientation in students at different stages of training and development, namely motivational field, cognitive interest, character traits, attitudes towards
themselves and others.
В статье раскрыты психологическую сущность и механизмы целевого развития профессиональных ориентиров у учащихся общеобразовательного учебного заведения. Определены основные направления профессиональных ориентиров у учащихся на
различных этапах обучения и развития, а именно: потребностно-мотивационная сфера, познавательный интерес, черты характера, отношение к себе и другим людям.
 
Date 2011
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/517/1/N_Pobirchenko_POTR.pdf
Побірченко, Неоніла Антонівна (2011) Психолого-педагогічні основи цільового розвитку професійних орієнтирів в учнів загальноосвітніх навчальних закладів Неперервна професійна освіта: теорія і практика (2). с. 117-121. ISSN 1609-8595