Запис Детальніше

Освітологія – новий напрям інтегрованого пізнання освіти

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Освітологія – новий напрям інтегрованого пізнання освіти
 
Creator Кузьменко, Ольга Миколаївна
 
Subject Збірники наукових праць
 
Description У статті визначено, що тенденцією сучасного наукового пізнання стають інтеграційні процеси в науці та освіті. Обґрунтовано необхідність розширення наукового простору
довкола сфери освіти. Встановлено, що в Україні В. О. Огнев’юком було започатковано новий напрям цілісного пізнання освіти, який отримав назву «освітологія». Визначено
основні відмінності у концепціях освітології В. О. Огнев’юка та А. В. Фурмана.
In the article the integrated processes in the science and education are defi ned as the tendency of the modern scientifi c cognition. The necessity of the growth of the scientifi c space around the education is determined. It is found out that V. O. Ognevjuk has initiated the appearance of the new scientifi c approach to the integrated cognition of education, which is called «osvitologiya».
The main differences in the concepts of osvitologiya of V. O. Ognevjuk and A. V. Furman are revealed.
 
Date 2012
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/519/1/O_Kuzmenko_OUPY_1.pdf
Кузьменко, Ольга Миколаївна (2012) Освітологія – новий напрям інтегрованого пізнання освіти Освітологія / українсько-польський щорічник (1). с. 49-51. ISSN 2226-3012
 
Relation http://osvitologia.org.ua/
http://elibrary.kubg.edu.ua/519/