Асистентська практика у формуванні здатності майбутнього викладача дошкільної педагогіки і психології до інноваційної професійної діяльності
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Асистентська практика у формуванні здатності майбутнього викладача дошкільної педагогіки і психології до інноваційної професійної діяльності
|
|
Creator |
Козак, Л.В.
|
|
Subject |
Педагогічний процес
|
|
Description |
У статті розкрито значення асистентської практики для формування здатності майбутнього викладача дошкільної педагогіки і психології до інноваційної професійної діяльності; розглянуто зміст понять «інноваційна діяльність», «викладач-інноватор», «інноваційний потенціал»; визначено умови проведення асистентської практики, які забезпечують підготовку майбутнього викладача дошкільної педагогіки і психології до інноваційної професійної діяльності. In the article the value of assistant practice is exposed for forming of ability of future teacher of preschool pedagogics and psychology to innovative professional activity; it is considered maintenance of concepts «innovative activity», «teacher-innovator», «innovative potential»; terms are certain realizations of assistant practice, that provide preparation of future teacher of preschool pedagogics and psychology to innovative professional activity. В статье раскрыто значение ассистентской практики для формирования способности будущего преподавателя дошкольной педагогики и психологии к инновационной профессиональной деятельности; рассмотрено содержание понятий «инновационная деятельность», «преподаватель-инноватор», «инновационный потенциал»; определены условия проведения ассистентской практики, которые обеспечивают подготовку будущего преподавателя дошкольной педагогики и психологии к инновационной профессиональной деятельности. |
|
Date |
2012
|
|
Type |
Стаття
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/521/1/%D0%9A%D0%9E%D0%97%D0%90%D0%9A%20%D0%9B.%D0%92.%20%D0%90%D0%A1%D0%98%D0%A1%D0%A2%D0%95%D0%9D%D0%A2%D0%A1%D0%AC%D0%9A%D0%90%20%D0%9F%D0%A0%D0%90%D0%9A%D0%A2%D0%98%D0%9A%D0%90%20%D0%A3%20%D0%A4%D0%9E%D0%A0%D0%9C%D0%A3%D0%92%D0%90%D0%9D%D0%9D%D0%86.pdf
Козак, Л.В. (2012) Асистентська практика у формуванні здатності майбутнього викладача дошкільної педагогіки і психології до інноваційної професійної діяльності Педагогічний процес: теорія та практика (5). с. 96-107. ISSN 2078-1687 |
|
Relation |
http://pptp.org.ua/
http://elibrary.kubg.edu.ua/521/ |
|